کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان از کشف پرونده انتشار فیلم تیراندازی با سلاح کلاشینکف در میناب خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک عدد خشاب خالی و ۱۸ عدد فشنگ جنگی شناسایی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد "احسان بهمنی" سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، کلیپی کوتاه با محتوای تیراندازی با سلاح کلاشینکف در استان هرمزگان از طریق صفحه اینستاگرام مشاهده شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های فنی توسط کارآگاهان سایبری، گرداننده صفحه مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری پلیس پاوا و حمایت‌های عملیاتی فرمانده انتظامی شهرستان مذکور، مأموران به آدرس شناسایی شده مراجعه کردند و ضمن دستگیری متهم، سلاح و فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان ادامه داد: در بازجویی و تحقیقات تکمیلی، متهم اظهار می‌کند که حدود چند سال پیش به یکی از شهرهای مرزی رفته بودم و این سلاح را به عنوان هدیه از دوستم دریافت کردم و هنگامی که به همراه آشنایان به خارج از شهر رفتم به علت کنجکاوی و تفریح اقدام به تیر اندازی کردم که فیلم مربوطه توسط شخص ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است.

بهمنی با اشاره به پشیمانی متهم از عمل مجرمانه‌اش، افزود: درنهایت ضمن ارسال گزارش نهایی، متهم به دادسرا اعزام شد و در این خصوص قرار قضائی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: واردات و صادرات هر نوع سلاح، مهمات و مونتاژ و تعمیر و نگهداری آن بدون مجوز مراجع ذی‌صلاح و بی توجهی به قانون حمل اسلحه، جرم است و فرد خاطی به مجازات‌های حبس از ۶ ماه تا ۱۵ سال بر حسب نوع سلاح محکوم می‌شود.

کد خبر 432036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.