فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی خمینی‌شهر

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این ‌شهر، گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس به دست نیروهای شهرداری تعمیر شده است و تعدادی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت نیمه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر حاج‌حیدری در نشست خبری با بیان اینکه امروز در سه منطقه اصلی ورنو سفادران، فروشان، خوزان در حال احداث بلوار هستیم، اظهار کرد: آزادسازی حریم بلوار وقت و هزینه زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و سبب تأخیر در روند اجرای پروژه می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در خمینی شهر، عنوان کرد: ۱۴ بلوار و خیابان این شهر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان آسفالت شده است.

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رفع نقاط حادثه‌خیز در این شهر، گفت: خمینی شهر به یکی از قطب‌های گردشگری استان تبدیل شده است؛ مناطق گردشگری لادر و بام سبز در کنار خانه‌های تاریخی سرتیپ سده‌ی، مجیر و زهتاب و عصارخانه مراکز دیدنی این شهر است.

حاج‌حیدری با اشاره به احیای مادی گبر، خاطرنشان کرد: درختان منطقه خوشاب سیراب شدند و توانستیم حق آبه خود را از زاینده رود دریافت کنیم.

حاج حیدری با اشاره به فعالیت ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی خمینی‌شهر، اظهار کرد ۵۰ دستگاه اتوبوس به دست نیروهای شهرداری تعمیر شده است و تعدادی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت نیمه تعطیل است.

وی با بیان اینکه هر سال افزون بر ۱۰ میلیون مسافر در خطوط اتوبوسرانی خمینی‌شهر جابجا می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس بین یک تا دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است باید اتوبوس‌های فرسوده تعمیر و نوسازی شود.

شهردار خمینی‌شهر با بیان اینکه بودجه شهرداری این شهر در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان بود و به طور کامل محقق شد، عنوان کرد: بودجه امسال نیز ۲۰۵ میلیارد تومان بودجه برای شهر پیش بینی شده که میزان تحقق آن تا سه ماه اول امسال ۱۰ درصد جلوتر از برنامه زمانبندی است.

حاج‌حیدری اجرای پروژه‌های منطقه گردشگری لادر و بام سبز» را از مهمترین پروژه‌های حوزه گردشگری خمینی شهر برشمرد و گفت: ایجاد چندین پروژه فضای سبز برای رفاه حال شهروندان نیز از اقدامات اجرا شده توسط شهرداری خمینی شهر است.

کد خبر 432030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر زمانی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    سلام....و خسته نباشد خدمت شهردار محترم جناب اقای حاج حیدری و همکاران ایشون در کلیه سطوح شهرداری خمینی شهر و قدردانی از زحمات ایشون در رشد و شکوفایی و توسعه شهر
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    جناب شهر دارمحترم باتوجه به اینکه تما زحمات تعمیر اتوبوسها برعهده کارگران است اما نه اضافه کاری نه حتی پاداشی که قراربود برای روز کارگر بدید ونه بن های فصلی که میدادید هنوز ندادید
  • سیف اله عشقی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    ممنون از زحمات بیدریغ آقای حاج حیدری مستدعیست عنایت فرموده گره ترافیک مرکز شهر را با احداث دو خیابان موازی ولیعصر وبوعلی حل کنندعبور از کوچه ی پشت پاساژ صرامی وپشت بیمه اجتماعی سابق بسیار خطر ناک وحادثه آ فرین است.ممنون از توجه شما