افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در منطقه پنج

در ادامه برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» فردا(یکشنبه) بهره‌برداری چند پروژه عمرانی و کلنگ زنی تعدادی دیگر در منطقه پنج شهرداری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از جمله پروژه‌های عمرانی آماده بهره برداری در سپاهان شهر ساماندهی پیاده‌روها و المان‌های ورودی و سکوهای نشیمن آن و ساماندهی گذرهای فرعی و اصلی سپاهان شهر و دفع آب‌های سطحی است.

طرح‌های عمرانی سپاهان شهر برای کلنگ‌زنی شامل احداث باند دوم بلوار نظام طی توافق با سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال با هدف رفع مشکلات ترافیکی است.

فردا همچنین کلنگ احداث منبع انعقاد، لخته‌سازی و ته‌نشینی تصفیه خانه تکمیلی سپاهان شهر بر زمین زده خواهد شد.

احداث کوثر ۲ سپاهان شهر با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان از دیگر پروژه‌هایی است که فردا کلنگ احداث آن بر زمین زده می‌شود؛ از مشخصات فنی این پروژه احداث ساختمان و پارکینگ در زمینی به وسعت دو هزار مترمربع است که زیربنای ساختمان دو هزار و ۳۰۰ مترمربع و مساحت پارکینگ دو هزار و ۹۰۰ مترمربع پیش بینی شده است.

ساماندهی گذر سنگ تراش‌ها (گذر تبریزی‌ها) و چهارسوق، آزادسازی، تکمیل زیرسازی و آسفالت خیابان علامه جعفری، مناسب‌سازی و ساماندهی پیاده‌روها و گذرگاه‌های عابر پیاده و حفر چاه و دفع آب‌های سطحی، زیرسازی و اجرای آسفالت، تعمیرات و بازسازی ساختمان‌ها و سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌ها و ساماندهی خیابان سلمان از پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری منطقه پنج شهرداری به شمار می‌آید.

پروژه‌های عمرانی صفه جهت بهره‌برداری و افتتاح نیز شامل ایمن‌سازی مسیرهای کوهنوردی صفه، احداث معابر محل کلکسیون گیاهان دارویی صفه، ساماندهی محوطه دایناسورها و پارک وحش در پارک صفه، احداث خط انتقال آب و مخازن و ایستگاه پمپاژ پاچنار کوه صفه، بهسازی و تعمیر مسیر و معابر اصلی و قدیمی پارک صفه و احداث سکوهای نشیمن و سرویس بهداشتی صفه (پارکینگ زاگرس) به مبلغ دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال است که برای اجرای این پروژه‌ها ۳۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 431954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.