نیازمند توجه ویژه دولت در توسعه حمل و نقل عمومی هستیم

شهردار کرج گفت: بحث تخصیص نیافتن یارانه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی موجب شده تا کلانشهرهای کشور با مشکل مواجه شوند و این مهم حمل و نقل همگانی ضعیف را در کرج و سایر کلانشهرها در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر کمالی زاده امروز (شنبه) در آئین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری کرج با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار کرد: امروز پنجمین هفته از افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر کرج است، این اقدام مهم در راستای توسعه و پیشرفت شهر همچنین جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مهمترین دغدغه مدیران شهری است، اضافه کرد: بحث تخصیص نیافتن یارانه به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی موجب شده تا کلانشهرهای کشور با مشکل مواجه شوند و این مهم حمل و نقل همگانی ضعیف را در کرج و سایر کلانشهرها در پی داشته است.

شهردار کرج با بیان اینکه کرج مرکز استان البرز است، عنوان کرد: این کلانشهر سیستم حمل و نقل عمومی استان را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید در تخصیص اوراق توجه ویژه‌ای به مدیریت شهری کرج شود، گفت: با این اقدام شهرداری می‌تواند روند افزایش ناوگان اتوبوسرانی را داشته باشد.

کمالی زاده اثربخش‌ترین اقدام مدیریت شهری کرج را توسعه و بروزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در پی این اقدام شاهد رضایتمندی شهروندان بودیم.

وی با اشاره به تورم افسار گسیخته تولیدات داخلی کشور، خاطرنشان کرد: با وجود گرانی‌های موجود، سن ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج از ۱۲ سال به ۹ سال رسیده است.

شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری‌ها نیاز دارند تا با بانک‌های تجاری در حوزه اوراق همکاری داشته باشند، گفت: در این راستا نیازمند انعقاد تفاهم نامه‌هایی با بانک‌های تجاری کشور هستیم.

کد خبر 431943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.