آخرین وضعیت شیوع کرونا در تهران در ۱۱ تیر

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران آخرین وضعیت شیوع کرونا در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زالی در گفت‌وگوی زنده خبری در خصوص آخرین آمار کرونا در تهران اظهار کرد: آمار کرونا در شهر تهران نسبت به شبانه روز گذشته رشد ۷.۹ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه ۴۱۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بخش عادی بستری شده‌اند، افزود: در این مدت زمان ۱۰۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه هفت درصد مراجعه کنندگان نیاز به بستری داشته‌اند، گفت: مراجعات درمانی سرپایی در این مدت زمان شش درصدی رشد را تجربه کرده است.

زالی همچنین از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در تهران با توجه به افزایش میزان فوتی و مبتلایان کرونا در این استان خبر داد.

کد خبر 431633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 1
    باید توجه داشت بیشتر مردان کرونا گرفتند و فوت شدن از خودتون پرسیدید چرا؟ برای اینکه اقایان من حیث المجموع اصلا دست نمی‌شوند و اساسا کثیفی را با خود به همه جا منتقل میکنند بنظر جنابعالی چند درصد اقایان تو روز چند بار دستشون را صابون میزنند؟ و اساسا چون بیشتر مردان بیرون کار میکنند کمتر رعایت بهداشت فردی را دارند و بیشتر هم اونها مبتلا شدند و فوت کردند
  • محمد US ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 3
    چرا چرت و پرت میگی؟ خب وقتی اقایون بیمار بشن به زن و بچشون هم انتقال میدن.حتما مدرک دانشگاهی هم داری؟
  • آسیه IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    از دولت محترم و وزیر محترم و دلسوز بهداشت تقاضا داریم کار در سازمانهای دولتی و نهادها و....را دورکاری کنند تا بدین ترتیب از رفت و آمدها و تجمع های کاری جلوگیری شود .
  • اکبر نعمتی IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    تنها راه اینه دولت محترم ظرف یکماه تعطیل کنه مثل ساابق وهزینه قشره ضعیف جامغه را بدهد بعد ببین کمتر حتی ریشه نن هم میشه