واکنش فریدونی به شایعه استعفا از هیئت مدیره ذوب آهن

عضو هیئت مدیره ذوب آهن شایعات کناره‌گیری‌اش از هیئت مدیره باشگاه را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز قبل مجتبی فریدونی، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن استوری ای را در صفحه خود در اینستاگرام منتشر و با لحنی کنایه گونه نوشت: "علاوه بر امضاهای طلایی که با هر امضا میلیاردها تومان تقدیم دارنده آن امضا می‌کند، نوع دیگری از امضا وجود دارد که من به آن امضای اجاره‌ای می گویم. فرد مفلوکی که با قبول سمت در شرکت‌ها در ازای حقوق چند میلیونی کار مدیران خود شیفته و توتالیتر را برای پیشبرد اهداف جاه طلبانه خودشون هموار می‌کند. ضرر این امضاهای اجاره‌ای اگر بیشتر از امضاهای طلایی نباشد کمتر نیست. "

میودراگ رادولوویچ اعلام کرد که دیگر به ایران بر نمی‌گردد و در نهایت مدیران اجرایی باشگاه ذوب آهن در اقدامی عجیب برای ۹ دیدار باقی مانده به سراغ لوکا بوناچیچ رفتند. انتشار متنی که در بالا آمده، توسط یک عضو هیئت باشگاه ذوب آهن که این روزها مشکلات مختلفی در گوشه و کنار ساختار مدیریتی آن به چشم می‌خورد برداشت‌های مختلفی را به وجود آورد. بسیاری از گمانه زنی‌ها نشان می‌داد که استوری تند فریدونی، مدیران ذوب آهن را هدف گرفته و اشاره او به امضاهای اجاره‌ای به شکست‌های پی در پی مسئولان ذوب آهن در قرارداد با بازیکنان و سرمربی‌شان دارد.

در حالی که حدس‌هایی از اختلاف فریدونی با سایر اعضای هیئت مدیره به گوش می‌رسید، صبح امروز چهارشنبه - ۱۱ تیر ماه - فریدونی در اقدامی عجیب عنوان "عضو هیئت مدیره ذوب آهن" را که همواره در صفحه شخصی او در اینستاگرام بود را پاک کرد تا به احتمال جدایی‌اش از هیئت مدیره قوت بخشد.

استعفا نداده‌ام!

در همین خصوص مجتبی فریدونی، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، نسبت به شایعه کناره گیری اش از هیئت مدیره ذوب آهن واکنش نشان داد و اظهار کرد: در خصوص استوری که گذاشتم، هر کس برداشت خودش را داشت. یکی می‌گفت درباره کفاشیان نوشته‌ام و دیگری هم می‌گفت برای دلیل دیگری استوری گذاشته‌ام. این‌ها برداشت شخص است و هر نفر می‌تواند برداشت خودش را داشته باشد.

عضو هیئت مدیره ذوب آهن با رد شایعه کناره گیری اش از هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، خاطرنشان کرد: اینکه عبارت "عضو هیئت مدیره" را از بیو صفحه اینستاگرام برداشته‌ام دلیلی دارد که در آینده خواهید فهمید، اما از هیئت مدیره استعفا نداده‌ام.

کد خبر 431555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.