توضیح اورژانس تهران در خصوص انفجار دکلینیک

سرپرست مرکز اورژانس تهران جزئیات وقوع انفجار توأم با حریق در دکلینیک منطقه تجریش تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان صابریان در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت برخط برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه انفجار دکلینیک در منطقه تجریش تهران اظهار کرد: به محض اطلاع‌رسانی وقوع این حادثه به مرکز اورژانس دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۲ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورآمبولانس برای امدادرسانی، به محل این حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ۱۸ تیم عملیات ویژه اورژانس نیز افزود: این تیم‌ها از بروز حوادث ناگوار بعدی جلوگیری کرده و خدمات ایمن‌سازی محل را نیز ارائه دادند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با بیان اینکه ۱۸ نفر در صحنه وقوع این حادثه جان باختند، گفت: یک نفر نیز در هنگام ارائه خدمات سی پی آر جان باخت، ۱۵ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و ۹ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه باید از سوی مراجع ذی صلاح اعلام شود، اضافه کرد: ساختمانی که دچار انفجار شد مرکز درمانی بوده که دارای مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و خدمات جراحی محدود بوده است.

صابریان افزود: مهم‌ترین اتفاق خوب در این حادثه جلوگیری از انفجار کپسول‌های گاز هلیوم با همکاری نیروهای آتش نشانی، نیروهای امنیتی و پدافند غیر عامل وزارت بهداشت بوده است.

کد خبر 431506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.