می‌خواهیم روزهای روشن گذشته را به بدمینتون برگردانیم

سرپرست هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در سال‌های گذشته بازیکنان ملی پوش و تیم‌های صاحب عنوان در سطح کشور زیاد داشتیم؛ مدت کمی است که بدمینتون اصفهان نتوانسته جایگاه خودش را به دست بیاورد و تمام تلاشمان این است که بتوانیم روزهای روشنی را که در گذشته داشتیم به بدمینتون اصفهان برگردانیم.

حسن بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص سالن‌های ورزشی و اختصاصی بدمینتون با بیان اینکه رشته بدمینتون سالن‌های اختصاصی در شهر اصفهان دارد، اظهار کرد: این سالن‌ها قدمتی بیش از ۲۰ سال دارد و دیگر پاسخگوی نیاز شهر اصفهان نیست.

وی ادامه داد: هیئت بدمینتون به تازگی دفاتر اداری و سالن‌های ورزشی ساخته است. پروتکل‌های بهداشتی را متناسب با بیماری کووید -۱۹ رعایت کردیم و در ورزش بدمینتون به طور کامل فاصله بین بازیکنان رعایت می‌شود که این موضوع مورد توجه عموم قرار گرفته است.

سرپرست هیئت بدمینتون استان اصفهان با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کووید -۱۹ از طرف اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان بخشنامه‌ای برای ادامه کار بدمینتون ارسال شده بود، اضافه کرد: بعد از مشاهده بخشنامه از طرف اداره کل تمام توان خود را به کار گرفتیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهیم، ضمن اینکه خود مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی با عوامل بدمینتون در حال همکاری بودند.

بزرگزاد درباره مسئله کمبود مالی یاد آور شد: بازسازی در قسمت اداری هیئت انجام شد که با کسری بودجه رو به رو شدیم و شیوع ویروس کرونا یکی از عوامل اضافه شدن هزینه‌های هیئت بود.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از هیئت ها و مراکز درآمدی نداشتند، در حال حاضر نیز از نظر کمبود بودجه مشکلاتی داریم، اما بهانه‌ای نداریم و فعالیت خود را ادامه می‌دهیم که بتوانیم کمبود در بخش مالی را برطرف کنیم.

سرپرست هیئت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه بدمینتون صاحب عنوان بوده، اضافه کرد: در سال‌های گذشته بازیکنان ملی پوش و تیم‌های صاحب عنوان در سطح کشور زیاد داشتیم؛ مدت کمی است که بدمینتون اصفهان نتوانسته جایگاه خودش را به دست بیاورد و تمام تلاشمان این است که بتوانیم روزهای روشنی را که در گذشته داشتیم به بدمینتون اصفهان برگردانیم.

بزرگزاد درباره اینکه اداره کل ورزش و جوان استان اصفهان رشته ما را مثل بسیاری از ورزش‌ها حمایت کرده است، افزود: انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان توجه کردن است.

کد خبر 431493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.