روزنامه‌های ورزشی ۱۱ تیر؛ فرهاد رفتنی شد؟

بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار فرهاد مجیدی در استقلال احتمال همکاری این باشگاه با مجیدی در فصل آینده ناممکن به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۱۱ تیرماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "هیچ اولتیماتومی به فرهاد ندادیم" به واکنش سعادتمند به شایعات اولتیماتوم مدیریت باشگاه استقلال به فرهاد پرداخت، موضوعی که اگرچه رخ نداده باشد ولی شکی نیست که با تداوم شرایط موجود ادامه راه برای فرهاد بیش از پیش سخت خواهد بود.

"گل" با عنوان"فرهاد کاسه و کوزه‌ها را سر جوان‌ها شکست" به گرد و خاک مجیدی در رختکن پرداخت، عصبانیتی که بیش برآمده از خروج استقلال از کاندیداهای قهرمانی است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "لایحه ۲۸۵ صفحه‌ای استرا برای دریافت غرامت سنگین" به شکایت سنگین استراماچونی از استقلال پرداخت، شکایتی که می‌تواند استقلال را به مانند تیم قبلی استراما یعنی اسپارتا نقره داغ کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "اولتیماتوم به فرهاد چشمک به قلعه نویی و استرا " بر خلاف ادعای سعادتمند مدعی شد که نه تنها استقلال به فرهاد اولتیماتوم داده است بلکه گزینه‌های جایگزینی او را نیز بررسی کرده است.

"ایران ورزشی" با عنوان"کی‌روش پیروز همیشگی " به شکست عجیب ایران در پرونده شکایت کارلوس کی‌روش پرداخت، شکست‌هایی که در پرونده‌های بین المللی برای چندمین بار رخ می‌دهد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"اخطار آنتورپ به بی رو" به نامه ارسالی باشگاه آنتورپ بلژیک به بیرانوند مبنی بر تمرین خصوصی او در ایران پرداخت، اتفاقی که اگر رخ ندهد احتمال محرومیت دروازبان لرستانی و محبوب سرخ‌ها از برخی بازی‌های فصل آینده آنتورپ وجود دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "هیچ کمپینی برای بازگشت قلعه نویی به استقلال وجود ندارد" به موضع‌گیری صفحات مجازی استقلالی‌ها علیه سرمربی سپاهان پرداخت، موضع‌گیری که با امتداد نتایج فعلی مجیدی تا پایان فصل شاید تغییر کند.

کد خبر 431464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.