شورا شهردار شاهین‌شهر را استیضاح کرد، فرمانداری برگشت داد

سرپرستی احمدرضا پری‌تبار بر شهرداری شاهین شهر بدون فعل و انفعالات خاص اداری تا ابلاغ نظریه نهایی هیئت تطبیق توسط فرمانداری پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته حمیدرضا فرهنگ، شهردار شاهین‌شهر از سوی اعضای شورای شهر استیضاح و از سمت خود برکنار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین شهر در این رابطه گفت: بعد از حضور نیافتن شهردار شاهین‌شهر برای پاسخ به سوالاتی که توسط اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص وظایف قانونی شهردار در صحن شورا مطرح شده بود و به دلیل آنکه اعضای شورا از پاسخ کتبی شهردار قانع نشدند، وی استیضاح شد.

علیرضا جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این راستا شورای اسلامی شهر شاهین شهر در آئینی احمدرضا پری تبار را به عنوان سرپرست جدید شهرداری شاهین شهر معرفی کرد.

گفتنی است از ابتدای تشکیل دوره پنجم شورای شهر شاهین‌شهر تاکنون سه شهردار به نام‌های عیسی بهمنی، حمید عشقی و حمیدرضا فرهنگ و سه سرپرست عوض شده و احمدرضا پری تبار که با شش رأی موافق به عنوان سرپرست جدید شهرداری شاهین‌شهر معرفی شده چهارمین سرپرست شهرداری در این دوره از شوراست.

همراه با شهردار سه معاون اداری مالی، شهرسازی و خدمات و امور شهر نیز از سمت خود استعفا داده‌اند که این استعفاها قبول شده است.‌

اتفاقات اخیر درحالی رخ داده که فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: پس از مصوبه شورای اسلامی شهر شاهین شهر در برکناری حمیدرضا فرهنگ شهردار شاهین شهر و معرفی احمدرضا پری تبار به سرپرستی شهرداری، هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی در شهرستان شاهین شهر و میمه به منظور بررسی دقیق موضوع و رفع ابهام و ارائه مستندات و گزارش مربوط به اعتراض اعضای شورا به عملکرد شهردار و روند طرح سوال و استیضاح از شهردار را از شورا خواستار و مصوبه شورا را تا تکمیل مدارک برگشت داد.

اسفندیار تاجمیری افزود: در حال حاضر با نظر هیئت تطبیق شهرستان و با توجه به ترک محل خدمت توسط شهردار پس از تصمیم شورا و استعفای پذیرفته شده سه نفر از معاونان شهردار، سرپرستی احمدرضا پری تبار بدون فعل و انفعالات خاص اداری به‌ویژه جابجایی کارکنان و عزل و نصب تا ابلاغ نظریه نهایی هیئت تطبیق پذیرفته شده است.

کد خبر 431380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    2 0
    امیدوارم مشکل زمینهای گلبافت را حل کند.ودعای خیر هزاران نفر از مالکین وخانوادهای آنها پشتیبان او باشد
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    اینقدر شهردار عوض میکنن که چی بشه بابا یک نفرکار حرفه ای وبلد کار را بیاید که زیر ساخته های شهررا درست کنه مثل مترو زوددن این همه فضای خالی وبیابانی اطراف گلدیس رسیدگی به کل شهر در اولویت کارهای زندگیشون باشه
  • امین IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    این چندمین شهرداره داره برکنارمیشه دلیلش هم باید اعلام بشه به مردم. مگه از مردم رای نگرفتن باید بگن دننبال چی هستن
  • فردین IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    1 0
    این که سه شهردار عوض شده ضعف شورا است که نتونسته یک شهردار مناسب پیدا بکنه هر کدام از دیگری بی لیاقت تر بودند با اخراج نیروهای شهرداری بدون دلیل مشخص بود هیچی از شهردار بودن بلد نیست هر چی گذاشتند جلوش فقط امضا میکرد
    • جمشید کنارکوهی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      1 0
      اول باید مشخص شود املاک اعضای شورای شهر تا مشخص شود علت تصمیمات اعضای محترم شورای اسلامی شهر
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    2 0
    جواب اون آقا را من میدم برای چی شهردار عوض میشه؟ برای این که به خواسته های نامشروع شوراها جواب داده نمیشود و شهردار طبق خواست این آقایان جلو نمی ره وبه خواسته هاشون نمی رسند