موفقیت بوناچیچ در سپاهان مدیون حضور ساکت بود

چهارصد و نود و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دوباره عشق" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به پیروزی سپاهان برابر گل گهر سیرجان دارد. در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر، روز گذشته تیم‌های سپاهان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

"بوناچیچ با محمد رضا ساکت موفق بود" تیتر دیگری از این روزنامه است که به بیان صحبت‌های اخیر غلام آقاجان، مربی فوتبال اصفهانی پرداخته است. آقاجان گفته است: در دوره قبلی حضور لوکا در ذوب آهن با برکناری او مخالف بودم، اما هم‌اکنون موافق این انتخاب نیستم چون لوکا به جز سپاهان و مس کرمان، در سایر تیم‌های ایرانی عملکرد خوبی نداشته و ذوب‌آهن نیز یک بار او را اخراج کرده است. همچنین این مربی در خارج از ایران نیز عملکرد قابل دفاعی نداشته و از طرف دیگر، بوناچیچ در زمان سرمربیگری در سپاهان به واسطه حضور محمدرضا ساکت در رأس این باشگاه و ابزارهای مناسبی که داشت توانست چنین موفقیت‌هایی را کسب کند.

"چرا هیچکس برای لیگ بانوان پاسخگو نیست" عنوان پایانی این روزنامه است و اشاره به ادامه یا تعطیلی لیگ بانوان دارد. با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر فوتبال بانوان، هنوز تکلیف چهار دیدار باقی مانده مشخص نیست. با اینکه اکثر مربیان و بازیکنان خواستار اعلام پایان لیگ شده‌اند اما مسئولان فوتبالی در این مورد اعلام نظری نمی‌کند و سکوت پیشه کرده‌اند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 431313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.