آینده نگری اصفهان با همکاری استارتاپ های گردشگری

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: در برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" به شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌هایی که در زمینه توسعه گردشگری اصفهان فعال هستند فرصت عرضه و ارائه برای شرکت در رویداد "شنبه‌های خلاق" جهت شناسایی و جمع‌آوری ایده‌ها داده خواهد شد تا از حمایت‌های شهرداری بهره‌مند شوند.

علیرضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" مقدمه همکاری برای جاری سازی توسعه گردشگری است و این برنامه‌ها برای اجرایی شدن نیاز به برنامه‌ریزی دارند. در سال ۱۳۹۹ برنامه‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بیش بینی شد همچنین در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱ را بازبینی و برای سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا به اهدافی که در سال ۱۴۰۵ داریم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در این راستا مدیریت پژوهش خلاقیت و فناوری یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند همکاری جدی در بعضی از حوزه‌ها داشته باشد چنان که اداره خلاقیت اولین بخشی است  که با رویداد شبکه‌های خلاق با برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" همکاری خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تدوین این برنامه با هدف توسعه گردشگری است، تصریح کرد: در برنامه "اصفهان ۱۴۰۵" به شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌هایی که در زمینه توسعه گردشگری اصفهان فعال هستند فرصت عرضه و ارائه برای شرکت در رویداد "شنبه‌های خلاق" جهت شناسایی و جمع‌آوری ایده‌ها داده خواهد شد تا از حمایت‌های شهرداری بهره‌مند شوند.

رفیعی با اشاره به اینکه این رخداد تا یک ماه آینده با دو چالش در خصوص گردشگری تدارک دیده شده و برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: از کلیه شرکت‌های دانش بنیان و استار تاپ‌های فعال در حوزه گردشگری که در زمینه فضای مجازی به ارائه خدمات از طریق سایت یا اپلیکیشن فعال هستند دعوت می‌کنم تا پلتفرم‌ها و طرح‌های خود را با رویکرد توسعه زیر ساختی گردشگری و استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود در شهر اصفهان تا تاریخ ۱۷ تیرماه ۹۹ به آدرس ایمیل شنبه‌های خلاق اصفهان ارسال کنند.

کد خبر 431269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.