ارائه نشدن آمار مبتلایان کرونا به تفکیک استانی تصمیم وزرات بهداشت نیست

معاون درمانی وزیر بهداشت گفت: ارایه نشدن آمار تعداد مبتلایان به صورت استانی تشخیص ستاد ملی مدیریت کرونا کشور است و تصمیم وزرات بهداشت نیست.

به گزارش ایمنا، قاسم جان‌بابایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد مرکزی مدیریت کرونا خوزستان گفت: من مسئول ارائه آمار نیستم، من مسئول کمیته علمی هستم و دکتر لاری، وظیفه سخنگویی وزرات خانه مسئولیت ارائه آمار را برعهده دارد.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت قرمز کرونا در خوزستان تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد و تمهیدات وزارت بهداشت برای برون رفت از وضعیت قرمز استان چیست گفت: وزرات بهداشت اکنون در حال توسعه زیرساختهای درمان است و مردم باید مراعات کنند که خودشان مریض نشوند و  ۱۰ هزار نفر ۱۰ هزار نفر در مراسم ترحیم و سوگواری شرکت نکنند.

معاون درمان وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه اقدامات قانونی و تمهیدات وزرات بهداشت برای جلوگیری از تجمعات چیست گفت:  من مسئول این امر نیستم و اقدامات قانونی مربوط به آن در حیطه اختیارات و تصمیم گیریهای استانداری است.

وی در پایان بیان کرد: مردم باید در تجمعات حتما ماسک بزنند، ما هم  تاکنون در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی به خوزستان کمک کردیم و اگر لازم باشد باز هم کمک می‌کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 431251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.