تئاتر رویاها در انتظار سورپرایز جدید

پس از به خدمت گرفتن برونو فرناندس و عملکرد درخشان وی در لباس شیاطین سرخ، حالا سران باشگاه منچستر در اندیشه به خدمت گرفتن یک هافبک گلزن دیگر نیز هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ای اس پی ان، اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد رقابت‌های فوتبال و بازه نقل و انتقالاتی به تعویق بیفتد، اما صحبت‌ها و حواشی در این رابطه هیچ گاه پایانی ندارد و به نظر می‌رسد که منچستری‌ها در اندیشه جذب هافبک خلاق و گلزن استون ویلا هستند.

جک گریلیش که از بازیکنان تأثیرگذار استون ویلا در سال‌های اخیر بوده است، احتمالاً در فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. باشگاه‌های بسیاری برای جذب این بازیکن تلاش کرده اند و دور از انتظار نیست که وی به یکی از قدرت‌های لیگ برتر انگلستان بپیوندد.

باشگاه منچستریونایتد که با اضافه کردن برونو فرناندس به ترکیب تیمش موفق شد خلأ خط میانی خودش را تکمیل کند، حالا در تلاش است تا با جذب گریلیش خط میانی بدون نقصی را بسازد.

گریلیش در استون ویلا عملکرد بسیار خوبی داشته و به عنوان کاپیتان این تیم بارها به عنوان یکی از بازیکنان برتر هفته لیگ جزیره انتخاب شده است.

تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، گریلیش در ۳۰ بازی برای استون ویلا به میدان رفته که در این بازی‌ها موفق به زدن ۷هفت گل و همچنین ارسال هفت پاس گل به هم تیمی‌های خود شده است.

کد خبر 430965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.