احصای مشکلات مناطق شهرداری مشهد از طریق سامانه پیگیری اجرای احکام

مدیرکل نظارت بر ساخت‌ و سازها و کمیسیون‌ های ماده صد شهرداری مشهد از برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان پیگیری اجرای احکام مناطق و همکاران اداره کل نظارت بر ساخت و سازها با هدف آموزش سامانه پیگیری اجرای احکام، بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مربوط به آرای کمیسیون ماده صد و احصای مشکلات مناطق خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود ایاز اظهار کرد: جلسه آموزشی کارشناسان پیگیری اجرای احکام مناطق و همکاران اداره کل نظارت بر ساخت و سازها با هدف آموزش سامانه پیگیری اجرای احکام، بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مربوط به آرای کمیسیون ماده صد و احصای مشکلات مناطق، در محل سالن جلسات اداره کل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده صد برگزار شد.

وی افزود: سامانه پیگیری اجرای احکام به منظور رصد و بررسی و گزارش آرای کمیسیون ماده صد و به منظور تسریع در روند ابلاغ، اجرا و تعیین تکلیف نهایی تمامی آرا، ایجاد شده است.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکنون اقدامات بسیار مؤثری در این زمینه انجام گرفته که تمامی آنها به صورت سیستمی بوده و چشم‌انداز مناسبی از چابک سازی و رضایت ارباب رجوع و مجموعه شهرداری را در پی خواهد داشت.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون ماده صد شهرداری مشهد از بهره‌برداری مرکز کنترل هوشمند در سال جاری خبر داد و گفت: برای نظارت بر ساخت و سازها برنامه‌ای جامع تدوین شده است همچنین مصوبه‌ای در کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر آموزش مستمر کارکنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: از جمله طرح‌هایی که در راستای هوشمندسازی در دستور کار قرار گرفته می‌توان به استفاده از فناوری‌های نوین مانند پهباد، دوربین و سامانه الکترونیکی اشاره کرد؛ همچنین کلیه اقدامات ما در سال گذشته به صورت سیستمی بوده و اقدامات دستی حذف شده که این روند به صورت مستمر در حال تکمیل شدن است.

ایاز با اشاره به بهره برداری از مرکز کنترل هوشمند در سال جاری، افزود: در نظر داریم در راستای بهبود رصد و پایش، بر روی ماشین‌های نظارتی دوربین نصب شود.

کد خبر 430809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.