۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
کلاف سردرگم اکران تنت

اکران فیلم انگاشته (TENET) به کارگردانی کریستوفر نولان بار دیگر به تأخیر افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم "تِنِت" یا "انگاشته" قرار بود از ابتدای تابستان اکران شود، حتی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها نیز سدی برای تصمیم کریستوفر نولان نبود و تیم سازنده تنت اصرار به اکران سر وقت داشتند. اما در نهایت شرکت وارنر بروس نیز تسلیم شیوع کرونا شد و اعلام کرد که تنت با دو هفته تأخیر اکران خواهد شد.

بدین ترتیب قرار بود این فیلم سینمایی از ۳۱ جولای اکران شود. اما حالا ورایتی در گزارشی اعلام کرده که تنت ۱۲ اوت (۲۲ مرداد) اکران خواهد شد. این برای دومین بار است که تاریخ اکران فیلم کریستوفر نولان به تعویق می‌افتد.

بسیاری از فیلم‌های مورد انتظار سال اکران‌های خود را برای مدت طولانی به تعویق انداختند و اعلام کردند که در این شرایط حاضر به اکران نیستند. اما نولان با تنت خواست که سد شکن شیوع ویروس کرونا باشد و رونق را به سینماها بازگرداند. او بارها اعلام کرد که تنت برای نمایش در پرده عریض سینما ساخته شده و از اکران آن کوتاه نمی‌آید.

براساس برخی گزارش‌ها، این فیلم یکی از بزرگ‌ترین سکانس‌ها و انفجارهای تاریخ سینما را خواهد داشت. شاید به همین دلیل باشد که نولان، تنت را بهترین ساخته خود بداند.

حالا باید منتظر ماند و دید که اصرار سازندگان این اثر سینمایی به اکران آن حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا، به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد یا تنت تبدیل به پلی برای بازگشت مخاطبان به سالن‌های نمایش می‌شود.

در "تنت" جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم داستان دو جاسوس حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم را با استفاده از فناوری وارونگی زمان روایت می‌کند.

کد خبر 430706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.