نارضایتی مردم از کُندی اجرای کنارگذر مهرشهر

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: کُندی عملیات عمرانی پروژه احداث کنارگذر مهرشهر موجب نارضایتی شهروندان و تشدید ترافیک در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حاجی قاسمی ظهر امروز (سه‌شنبه) در چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج که در کارگاه پروژه کنارگذر مهرشهر با موضوع بررسی پیشرفت فیزیکی و موانع اجرایی پروژه برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش خودروها و رشد جمعیت شهری، ساماندهی و مدیریت ترافیک به یکی از مهمترین ضرورت‌های مدیریت شهری و شورای شهر تبدیل شده است.

وی افزود: مدیریت شهری در سال‌های اخیر و در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت‌های شهر، اقدام به انجام پروژه‌های مختلف نظیر احداث پل‌ها، زیرگذرها، بازگشایی معابر، بهسازی پیاده راه‌ها و آسفالت معابر کرده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه خبر داد و تصریح کرد: پروژه فوق ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) حد فاصل راه آهن تهران - تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل در کمربندی شرقی مهرشهر کرج است که از نیمه دوم سال ۹۷ آغاز شده است.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این پروژه را اجرای بزرگراه یادگار امام (ره) از کرج تا فرودگاه پیام عنوان کرد و افزود: بدیهی است اجرای این طرح موجب کاهش حجم ترافیک و رفع گره‌های ترافیکی بخشی از کمربندی شرقی مهرشهر کرج خواهد شد.

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: رفع ترافیک کمربندی شرقی مهرشهر، حذف تقاطع‌های همسطح حدفاصل راه آهن تهران تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل، رفع مشکلات فزاینده ترافیکی ساعات اوج ترافیک در محدوده تقاطع بلوار دانش و راه آهن تهران تبریز و کاهش مصرف سوخت و مدیریت زمان شهروندان از ویژگی‌های این پروژه است.

وی گفت: پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) حدفاصل راه آهن تهران - تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل در سال ۹۷ به پیمانکار ابلاغ شد این طرح مذکور با هدف رفع گره‌های ترافیکی کمربندی شرقی مهرشهر کرج و تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طول کل مسیر پروژه ۳۷۸۰ متر است که در راستای کاهش ترافیک، دوربرگردان جنوب به جنوب در تقاطع مترو تهران گلشهر و همینطور دوربرگردان‌های جنوب به جنوب و شمال به شمال راه آهن تهران - تبریز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مسیر پروژه تا حدود کیلومتر در ضلع غربی خیابان گلستان اجرا شده و در ادامه با گذر از خیابان مذکور به اراضی شرقی انتقال می‌یابد.

به گفته حاجی قاسمی، عملیات اجرایی پروژه از ادامه بزرگراه یادگار امام بعد از مسیر راه آهن تهران - تبریز آغاز و پس از گذشت از تقاطع‌های بلوار دانش و خیابان ۲۰۰ در تقاطع بلوار مسیح پاکدل خاتمه خواهد یافت.

کد خبر 430544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.