آیین‌نامه کار داوطلبانه اصفهان در حال تکمیل است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشتر طرحی با عنوان کار داوطلبانه در شورای شهر به تصویب رسید که مرحله نهایی تدوین آیین نامه را طی می‌کند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در برنامه زنده رادیویی شورا، شهروند و شهر با بیان اینکه مشارکت مردم در همه جوامع بشری نماد توسعه پایدار است، اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی شورای شهر با حضور نهادهای مردمی در قالب چند کارگروه سعی کرده این مشارکت را جلب کند.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی آب و کار کودک دو نمونه‌ای هستند که با حضور سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شده و تصمیماتی که در آن گرفته می‌شود عیناً در شهر اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ما یک جامعه در حال گذار هستیم و با جامعه‌ای با رفتارهای مشارکتی فاصله داریم، تصریح کرد: اگر همت مردم و گروه‌های داوطلب مردمی نبود قطعاً اوج شیوع کرونا را به راحتی نمی‌توانستیم پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: پیشتر طرحی با عنوان کار داوطلبانه در شورای شهر به تصویب رسید که مرحله نهایی تدوین آئین نامه را طی می‌کند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۲۰ محله شهری اصفهان اقدام به تشکیل شبکه‌های محلی کرده‌ایم که به زودی رونمایی می‌شود تا از طریق آن بتوانیم مسائل و مشکلات محلات را حل و فصل کنیم.

کد خبر 430406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.