عادل فردوسی پور یک نابغه است

هافبک تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس با تمجید از تهیه کننده و مجری برنامه نود، او را نابغه ای در کار رسانه ای دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور از آن دست آدم‌هایی است که به واسطه برنامه نود و چهره و گویش منحصر به فردش، از محبوبیت بسیار بالایی در جامعه ما برخوردار است.

زمانی که عادل فردوسی پور و برنامه نود از آنتن رسانه ملی حذف شدند، اکثر مردم کشور از این اتفاق ابراز نارضایتی کردند و با وجود اینکه یک سال و نیم است او روی آنتن نیست، مردم از هر طریقی برای نبودن او ابراز ناراحتی و دلتنگی می‌کنند.

این خودش به تنهایی نشان می‌دهد که غیبت فردوسی پور چقدر برای مردم غیر قابل تحمل است و نشان دهنده محبوبیت خیره کننده و غیر قابل انکار عادل است

حالا امروز امید عالیشاه ستاره تیم فوتبال پرسپولیس هم گفتگویی با یکی از رسانه های ورزشی داشته و در بخشی از این مصاحبه، با سوالی راجع به عادل فردوسی پور مواجه می‌شود و به جمع حامیان او می پیوندد.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که کار کدام گزارشگر فوتبالی را دوست دارد و می پسندد، گفت: چون عادل فردوسی پور را خوب می شناسم و دوستش دارم با احترام به همه گزارشگران او را انتخاب می کنم.

عالیشاه در خصوص اینکه آیا دوست داشت گزارشگر فوتبال و مثلا عادل فردوسی پورمی شد، اظهار کرد: هرحرفه‌ای یک نابغه و اعجوبه دارد و عادل فردوسی پور هم اعجوبه گزارشگری است چون همه ویژگی های لازم برای این شغل را دارد. من نمی توانم و نمی توانستم عادل فردوسی پور شوم.

کد خبر 430095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.