۱۱۵ نفر در ۵۷ حادثه در اصفهان آسیب دیدند

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: طی هفته گذشته تعداد ۵۷ مورد حادثه گزارش شد که در این حوادث ۱۱۵ نفر آسیب دیدند و تعداد ۲۰۴ نفر نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در هفته آخر خردادماه، اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۳ تا ۳۰ خردادماه ۵۷ مورد حادثه اتفاق افتاد که این حوادث شامل ۳۵ مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد حضوری، دو مورد حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۱ مورد شهری، یک مورد دریایی و ساحلی و چهار مورد حوادث کوهستان بوده که به جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموع کل آسیب دیدگان ۱۱۵ نفر بوده است، گفت: تعداد حادثه دیدگان در حوادث جاده‌ای ۹۲ نفر، خدمات حضوری پنج نفر، ساحلی و دریایی یک نفر، شهری ۱۰ نفر، کارگاهی و صنعتی دو نفر و کوهستان پنج نفر بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: تعداد نجات یافتگان ۵۷ نفر بودند که از این تعداد ۴۴ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد ۱۳ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در حوادث جاده‌ای از تعداد ۴۲ نفر ۱۲ نفر تحت خدمات درمانی سرپایی قرار گرفتند و ۳۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند، افزود: در بخش خدمات حضوری تعداد پنج نفر انتقالی، در بخش شهری هفت نفر انتقالی و در بخش ساحلی و دریایی یک نفر انتقالی و در بخش کارگاهی و صنعتی دو نفر نفر انتقالی به بیمارستان را داشتیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطراری در پایگاه‌های بین شهری نداشتیم و برای امدادرسانی و ارائه خدمات تحت پوشش اسکان اضطراری جمعیت هلال‌احمر اصفهان موردی گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۴ نفر نیروی تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده‌ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، اظهار کرد: این تعداد نفر نیروهای عملیاتی نجاتگر با اعزام تعداد ۵۴ دستگاه مجموع کل آمبولانس‌ها در این تیم‌ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند. مجموع کل عملیات رهاسازی در حوادث هفته گذشته چهار مورد بوده است.

رئیس جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اظهار کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت ۰۰:۰۴:۵۳ دقیقه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات ۰۱:۱۹:۰۳ دقیقه بوده است.

کد خبر 429938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.