۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر والیبال اعلام آمادگی کردند

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال از اعلام آمادگی ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی درمورد اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: مهلت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر و دسته یک مردان سال ۹۹ کشور، به پایان رسیده و ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کردند.

وی درباره تعداد تیم‌های ثبت‌نام کننده برای لیگ دسته یک مردان نیز گفت: تا پایان مهلت مقرر، ۱۵ تیم برای حضور در لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ اعلام آمادگی کردند.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون با تاکید بر اینکه اعلام آمادگی تیم‌ها به معنی شرکت آن‌ها در مسابقات نیست، گفت: مهم‌ترین شرط حضور در مسابقات، ارائه مستندات مبنی بر تسویه‌حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال است که تیم‌ها حداکثر تا ۱۵ تیر ماه فرصت برای ارسال این مدارک دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که اسامی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر و دسته یک مردان چه زمانی اعلام می‌شود، تصریح کرد: باشگاه‌ها باید از نظر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، شرایط لازم برای برگزاری مسابقات را داشته باشند. بنابراین اسامی تیم‌ها پس از بررسی کامل و تسویه‌حساب آن‌ها اعلام خواهد شد.

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این خبر در شرایطی اعلام شده است که مسئولان همچنان از اعلام اسامی تیم‌هایی که برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند، خودداری می‌کنند.

کد خبر 429862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.