۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در نطنز شناسایی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۸ مورد از نمونه‌های معاینه سرپایی افراد در این شهر مثبت اعلام شده است و شهرستان نطنز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته است.

علیرضا شریفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، شهرستان نطنز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز با بیان اینکه شهرهای استان اصفهان در وضعیت‌های سفید، زرد و نارنجی قرار گرفته‌اند، افزود: هشت شهرستان استان اصفهان از جمله نطنز در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۵ شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.

شریفی ضمن اشاره به نحوه رنگ‌بندی شهرها گفت: اعلام وضعیت زرد یا سفید برای شهرستان‌ها ربطی به تعداد افراد مثبت یا مشکوک ندارد و وضعیت زرد بر اساس تعداد بیماران بستری در مدت ۱۴ روز است که محاسبه و وضعیت زرد اعلام می‌شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط همشهریان گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیص در دو روز گذشته تعداد ۱۸ مورد نمونه تست کرونا بیماری مشکوک و مثبت در شهرستان نطنز گزارش شده است که بر این اساس مردم باید به هشدارها توجه کنند و رعایت آن را برای خود و خانواده‌ها جدی بگیرند.

وی ضمن اشاره به آخرین آمار مبتلایان در شهرستان نطنز گفت: از تعداد ۷۲۲ نفر نمونه‌های گرفته شده تاکنون، تعداد ۱۵۵ مورد به صورت سرپایی بوده و از این تعداد ۵۵۸ نفر نیز نمونه تست منفی و تعداد ۹ نفر در انتظار جواب هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۸ مورد از نمونه‌های معاینه سرپایی افراد، مثبت اعلام شده است.

کد خبر 429830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.