منتظر آلبوم علیرضا قربانی باشید

مدیر برنامه‌های علیرضا قربانی از پایان تولید تازه‌ترین آلبوم این خواننده خبر داده و زمان انتشار آن را منوط به عادی شدن شرایط بازار عرضه محصولات موسیقایی در دوران پسا کرونا دانست.

به گزارش ایمنا، سیدعلی رضوی تهیه‌کننده و مدیربرنامه‌های علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این خواننده پرطرفدار گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از مدت‌ها پیش صورت گرفته بود، تازه‌ترین آلبوم علیرضا قربانی مشتمل بر آثار منتخب این خواننده در پروژه «با من بخوان» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. در این آلبوم که تنظیم موسیقی آنها بر عهده حسام ناصری بوده آثار اجرا شده در پروژه «با من بخوان» به همراه تعدادی دیگر از آثار شنیده نشده علیرضا قربانی که فکر می‌کنم دربرگیرنده آثار جذابی است، در دسترس شنوندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های آلبوم جدید علیرضا قربانی گنجاندن تعدادی از آثار ساخته شده توسط علیرضا قربانی در مقام آهنگساز است که به طور حتم می‌تواند برای شنوندگان آثار این خواننده دربرگیرنده ویژگی‌های جالب‌توجهی باشد. ضمن اینکه اجرای پروژه «با من بخوان» که بارها و بارها در برابر مخاطبان اجرا شد، نشان داد که فضای کاری که در این فصل از فعالیت‌های علیرضا قربانی طراحی شده توانسته با رعایت ویژگی‌های تولید آثار موسیقایی با مناسب و اصولی با طیف گسترده‌ای از شنوندگان ارتباط برقرار کند.

این تهیه‌کننده افزود: در آلبوم جدید علیرضا قربانی که برخی از آثارش توسط حسام ناصری تنظیم و برخی دیگر توسط این خواننده آهنگسازی شده فضا به گونه‌ای است که شنونده با یک اثر متفاوت رو به رو خواهد شد که با پیش زمینه ذهنی پروژه «با من بخوان» می‌تواند برای او جذاب و قابل‌توجه باشد. کما اینکه همین آثاری که در کنسرت‌های این پروژه برای مخاطبان اجرا شد نشان داد که مسیرهای انتخاب شده از سوی علیرضا قربانی بر اساس گوش شنیداری مخاطب امروز جامعه با تکیه بر نشانه‌ها و اصول اجرای آثار موسیقایی فاخر طراحی شده که می‌تواند در این شرایط تولید و عرضه انواع و اقسام موسیقی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رضوی درباره تاریخ انتشار آلبوم جدید علیرضا قربانی هم توضیح داد: تمامی مراحل مربوط به تولید آلبوم انجام گرفته و کار آماده انتشار است. اما به جهت قرار گرفتن در روزهای کرونایی و اینکه اصلاً شرایط مناسبی برای عرضه آلبوم در فرآیند نشر آثار موسیقایی وجود ندارد، ما در انتظار بهترین فرصت هستیم که بتوانیم آلبوم را در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

در توضیح پروژه «با من بخوان» که در برگیرنده آثاری چون «روزگار غریب»، «الله مزار»، «نیست شو»، «پل»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست» و تعدادی دیگر بوده، آمده است: «مراحل تولید موسیقی پروژه «با من بخوان» سال ۹۷ توسط حسام ناصری آغاز شد و ماحصل یک سال فعالیت او تولید آثاری شد که مجموعاً بیش از ۹۰ دقیقه بود. البته او برای این پروژه تمرکز اصلی خود را روی تولید قطعات جدید قرار داد و چند اثر محبوب علیرضا قربانی که طی سال‌های گذشته منتشر شده بود را هم مجدداً تنظیم کرد. یکی از نکاتی که در قطعات با من بخوان به وضوح مشخص بود این بود که تلاشی برای نمایش کاراکتر کاملاً متفاوتی از علیرضا قربانی وجود نداشت اما تلاش بر این بود که ضمن پایبندی به یک سری اصول موسیقی ایرانی و امضای همیشگی اجراهای علیرضا قربانی، تلفیقی مدرن رخ دهد. همین تلفیق مدرن باعث شد تا کنسرت‌های «با من بخوان» پذیرای مخاطبانی از طیف‌ها و سنین مختلف باشد.»

منبع: مهر

کد خبر 429725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.