اخطار جدی فرمانداری به عضو شورای شهر تبریز

عضو شورای شهر تبریز درخصوص اقدام برای بازگشایی غیرایمن، غیرفنی و خطرآفرین مسیر سواره‌رو خیابان شهید آسیابی از فرمانداری اخطار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون بابایی‌اقدم با انتشار این خبر، نامه فرمانداری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "نامه شدیداللحن فرمانداری شهرستان تبریز مبنی بر پیگیری مشکلات مربوط به دسترسی و تخلیه در مواقع اضطراری و بحران محله حاشیه نشین شهید آسیابی، الات لار دره سی! بازخواست شدن بخاطر کار برای محرومان و کوخ نشینان! "

وی در ادامه بخشی از بیانات امام خمینی، در ۱۶ فروردین سال ۶۰ در جمع اقشار مختلف مردم جنوب تهران و گودنشینان را آورده که امام راحل گفته بودند: "من وقتی که در انقلاب می‌دیدم که یک پیرمردی از آن گودنشین‌ها از آن منزل محقر خرابه بیرون می‌آمد و می‌گفت که ما با بچه‌هایمان صبح که می‌شود می‌رویم برای تظاهرات، (مباهات می‌کردم) یک موی شما بر همه آن کاخ‌نشین‌ها و آنهایی که در این انقلاب هیچ فعالیتی نداشتند، بلکه کارشکنی هم تا آن اندازه که می‌توانستند می‌کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند می‌کنند، ترجیح دارد؛ بلکه مقایسه یک موی شما با آنها نباید صحیح باشد."

کد خبر 429555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.