جزئیات تازه از فیلم تنت کریستوفر نولان + تصاویر

تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از فیلم تنت (tenet) ساخته کریستوفر نولان نشان از بزرگی صحنه‌ها و بلند پروازی دوباره این کارگردان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجله Entertainment Weekly به تازگی مصاحبه‌ای با کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان فیلم "تنت" داشته و تصاویری از این فیلم منتشر کرده است. نولان در این مصاحبه که بخش‌های کوتاهی از آن در سایت مجله آمده، عنوان کرده که تنت یکی از بزرگترین سکانس‌های خارجی تمام تاریخ سینما را دارد.

طبق گفته نولان این صحنه‌ها در صحرا کالیفرنیا ساخته شده‌اند، آن‌ها مجبور شدند برای این کار شهری متروکه بسازند و صحنه‌ها را در آن‌جا فیلمبرداری کنند. در این صحنه ۱۰ مایلی صدها بازیگر با لباس نظامی حضور یافتند.

پیش تر نولان اعلام کرده بود که هفت سال اخیر را صرف بازنویسی فیلمنامه تنت کرده تا بهترین نوشته از این طرح را بگیرد. با چنین صرف زمانی شاید بی‌راه نیست که تصور کنیم بهترین اثر این کارگردان صاحب سبک در راه است.

درباره موضوع و سبک فیلم تنت یا "انگاره" نیز شایعات مختلفی وجود دارد، بسیاری گمان کردند که این فیلم مانند "تلقین" و "میان ستاره‌ای" (فیلم‌های قبلی نولان) ساختاری پیچیده دارد و درباره سفر در زمان است. اما در مصاحبه اخیر نولان تاکید کرد که تنت درباره سفر در زمان نیست، بلکه درباره زمان و کارکرد زمان است. به نظر می‌رسد پدیده وارونگی که یکی از اصول فیزیک است موضوع اصلی این فیلم باشد.

کارگردان تنت در مصاحبه اخیر خود درباره اصرار بر اکران این فیلم در شرایط شیوع ویروس کرونا نیز پرده برداری کرده است. نولان گفته که "انگاره" تنها ساخته او است که برای نمایش بر پرده نقره‌ای سینما ساخته شده است.

گفتنی است که فیلم تنت در اواخر ماه آینده میلادی به صورت جهانی اکران خواهد شد.

کد خبر 429523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.