فضای سبز مشگین شهر خصوصی شد/تلاش شهرداری ماهشهر برای پیشگیری از خاموشی

در این بسته خبری از افزایش تعداد ایستگاه‌های ورزش همگانی اردبیل تا مراجعه روزانه ۵ هزار و ۲۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی تهران و احداث مخزن ذخیره آب فضای سبز شهرداری بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی قزوین فرسوده است و این رقم در سال آینده به ۷۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

توزیع هزار میلیارد ریال منابع مالی در استان مرکزی

یک هزار میلیارد ریال منابع مالی از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان مرکزی توزیع شد.

فضای سبز مشگین شهر به بخش خصوصی واگذار شد

فرشته صبری، معاون خدمات شهری شهرداری مشگین شهر با بیان اینکه پارک‌ها و بوستان‌های شهر ساماندهی و احیا می‌شوند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با واگذاری حوزه فضای سبز شهری به بخش خصوصی و با مشارکت شهرداری، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر ساماندهی و احیا می‌شود.

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در بر خوار

محمد علی تبریزیان، مدیر عامل سازمان حمل و نقل جمعی شهرداری‌های شهرستان بر خوار از افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس و ۲۰ درصدی کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

افزایش ایستگاه‌های ورزش همگانی اردبیل

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل، تعداد ایستگاه‌های ورزشی افزایش پیدا می‌کند.

مستند یزد دروازه تاریخ آماده شد

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه مستند یزد دروازه تاریخ با همکاری این سازمان و صدا و سیمای مرکز یزد ساخته شده است.

احداث مخزن ذخیره آب فضای سبز شهرداری بیرجند

عملیات اجرایی احداث مخزن بتنی ذخیره آب فضای سبز شهرداری بیرجند با حضور معاون وزیر کشور و استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

مراجعه روزانه ۵ هزار و ۲۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی تهران

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طی این مدت روزانه در حدود ۹ هزار مراجعه داشتیم، خاطرنشان کرد: مراجعات در حال حاضر به حد نرمال رسیده است و روزانه در حدود ۵ هزار و ۲۰۰ دستگاه به مراکز مراجعه فنی مراجعه می‌کنند.

تلاش شهرداری ماهشهر برای پیشگیری از خاموشی

عوامل شهرداری بندر ماهشهر در گرمای طاقت‌فرسا برای پیشگیری از اعمال خاموشی‌های شهری تلاش خود را به کار گرفتند.

ابلاغ دستورالعمل‌های طرح جامع مطالعاتی خطرپذیری قم

علی اکبر رحیمی، مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از ابلاغ دستورالعمل‌های طرح جامع مطالعاتی خطرپذیری قم به مناطق خبر داد و گفت: دستورالعمل‌های لازم برای اعضای ستاد مدیریت بحران هر منطقه تدوین شده و به ترتیب اولویت در حال ابلاغ به مناطق است.

کد خبر 429372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.