فردوسی پور به صحنه‌ اجرا بر می‌گردد

پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه «نود» فردوسی پور با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک سال و چند ماه است که عادل فردوسی پور و برنامه نود از روی آنتن شبکه سه حذف شده‌اند. اما عادل در این مدت علی‌رغم ناراحتی زیاد، کوچک‌ترین حرفی، چه علیه مدیران سازمان و چه راجع به اتفاقات پشت پرده نزد و سعی کرد با سکوت کار خود را پیش ببرد.

وی پس از تعطیلی برنامه «نود» ویژه برنامه «کلاسیکو» را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه‌های VOD تهیه کرد.

حالا عادل تصمیم گرفته برنامه جدیدی را باز هم برای پلت‌فرم های اینترنتی بسازد تا رقیب جدی برای برنامه‌های رسانه ملی باشد. تهیه کنندگی این برنامه بر عهده فردوسی پور خواهد بود و به صورت هفتگی پخش می‌شود.

بازگشت این چهره محبوب و ماندگار به اجرا پس از اتفاقات برنامه «نود» می‌تواند خبر مهمی برای دوست داران وی و یک چالش بزرگ برای تلویزیون باشد.

عادل با ساخت برنامه اینترنتی تک قسمتی "کلاسیکو" آنچنان سر و صدا به پا کرد و بازخورد داشت که در نوع خودش جالب توجه بود.

برنامه کلاسیکو در ۲۴ ساعت نزدیک به یک میلیون و هشتصد هزار نفر بیننده داشت و رکود خیره کننده ای بر جا گذاشت. حتی برخی هم معتقد بودند که این برنامه عادل بیشتر از برنامه‌های ورزشی صدا و سیما بیننده داشته است.

مدیران سازمان صدا و سیما از چالش جدی که عادل فردوسی پور با برنامه‌های اینترنتی پرطرفدار خود برای آن‌ها ایجاد کرده و از اینکه مخاطبان رسانه ملی برای دیدن برنامه عادل به فضای مجازی کوچ کنند بیم آن دارند که برنامه‌های ورزشی رسانه ملی بیننده کمی داشته باشد و برنامه جدید فردوسی پور باز هم رکود جالبی بزند.

کد خبر 429293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد پژوهان IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    6 0
    با درود به عادل خان .برگشت ایشان به برنامه ورزشی ۹۰ حتی از طریق اینترنت جای بسی خوشحالیست بعد از ایشان برنامه خوبی از تلویزیون ندیدیم. کاش یکی از شبکههای برنامه را پخش میکرد بجای برنامه های بدرد نخورشان تا مردم سراغ فبلم های ترکی نروند.با سپاس .دلمون برا عادل خان تنگ شده