بازدید از مجتمع‌های فولادی و افتتاح چند طرح صنعتی

سرپرست وزارت صمت امروز - پنجشنبه ۲۹ خرداد- در سفر یکروزه به استان اصفهان ضمن بازدید و افتتاح چند پروژه در مجتمع های فولاد مبارکه و ذوب آهن، با فعالان اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی دیدار و گفتگو می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مدرس خیابانی امروز - پنجشنبه ۲۹ خرداد- در سفر یک روزه خود به اصفهان با حضور در شرکت فولاد مبارکه پست‌های اصلی توزیع برق ۴۰۰ و ۶۳ کیلو ولت شهید خرازی را افتتاح می‌کند؛ همچنین کلنگ زنی پروژه نورد گرم شماره دو شرکت فولاد مبارکه از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

سرپرست وزارت صمت ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه و اقدامات صورت گرفته در راستای "جهش تولید"، با مدیران این کارخانه نیز نشستی برگزار می‌کند.

بازدید از روند تکمیل تعمیرات اساسی و پروژه تزریق کوره بلند و خطوط تولید ریل ملی شرکت ذوب آهن، از دیگر برنامه‌های سفر مدرس خیابانی به اصفهان است.

وی پس از بازدید در نشستی با مدیران شرکت ذوب آهن تازه‌ترین اقدامات این شرکت را در حوزه جهش تولید بررسی می‌کند.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه مجتمع صنعتی سپاهان باتری را افتتاح می‌کند که تولید کننده انواع باتری‌های خودرو در آمپرهای مختلف، باتری‌های اتومبیل با تکنولوژی برتر EFB_AGM و گرمسیری، باتری‌های UPS و صنعتی و انواع صفحات پانچ که در انواع اتومبیل‌های ساخت داخل و وارداتی و باتری برای مصارف صنعتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده و برای ۸۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

دیدار با فعالان اقتصادی استان و تشکل‌های بخش خصوصی و تشریح برنامه‌ها و اقدامات وزارت صمت در سال جهش تولید و همچنین بحث و بررسی درباره مسائل و مشکلات مرتبط با تولید و تجارت برنامه پایانی سفر مدرس خیابانی در اصفهان است.

کد خبر 429269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.