توسعه هوشمندسازی خدمات شهرداری گلپایگان

شهردار گلپایگان از نصب دستگاه نوبت دهی هوشمند و وب کیوسک الکترونیک در این شهرداری خبر داد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نصب دستگاه نوبت‌دهی هوشمند در واحد شهرسازی این شهرداری، اظهار کرد: این دستگاه به روز شده با هدف رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع ارباب رجوع در مقابل میز کاری پرسنل در واحد شهرسازی نصب شد.

وی افزود: شهروندان نوبت خود را به صورت اتوماتیک دریافت می‌کنند و تا زمانی که شماره دریافت شده از طریق سیستم اعلام نشود به داخل ساختمان اداری یا باجه‌ها مراجعه نمی‌کنند.

شهردار گلپایگان گفت: سیستم نوبت‌دهی راندمان و کیفیت کار را افزایش می‌دهد و از تأثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظه‌ای کاسته می‌شود.

شکرزاده با بیان اینکه سیستم نوبت دهی شهرسازی با توجه به تعدد وظایف این واحد به صورت مجزا اقدام به صدور نوبت می‌کند، گفت: پیش‌بینی می‌شود روزانه به صورت متوسط یکصد نفر از خدمات این دستگاه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: نقل و انتقالات، پاسخ استعلام به بانک‌ها و اداره ثبت و اسناد، مکاتبه با ادارات خدمات رسان برق، گاز، صدور پروانه‌های ساختمانی و انجام روزانه ۳۰ بازدید، توسط کارشناسان واحد شهرسازی انجام می‌شود.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سیستم نوبت دهی سطح کمی و کیفی خدمات رسانی با مشارکت شهروندان ارتقا خواهد یافت.

شکرزاده تصریح کرد: به زودی وب کیوسک اطلاع رسانی در شهرداری نصب می‌شود تا ارباب رجوع در هنگام مراجعه پرونده خود را مشاهده کرده و پس از وارد کردن شماره پرونده از سیر مراحل اداری مطلع شوند.

کد خبر 429255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.