نصراصفهانی: یک شهر حامی گیتی پسند است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بی صبرانه منتظر جشن قهرمانی گیتی پسند در فینال لیگ برتر فوتسال هستیم، این تیم یکسال علی رغم تمام مشکلات برای قهرمانی تلاش کرد و امیدواریم بتوانند دل مردم اصفهان را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عصر امروز _ چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه _ با حضور در تمرین تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه سپاهان و ذوب‌آهن توانستند اصفهان را به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل کنند، اظهار کرد: بدون شک گیتی پسند سرآمد فوتسال است و قطب اصلی این رشته ورزشی به حساب می‌آید. یک شهر و یک استان حامی گیتی پسند است و مردم انتظار موفقیت از این باشگاه دارند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده ۱۲ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان و مدیریت شهر حامی و پشتیبان گیتی پسند هستیم، افزود: بی‌صبرانه منتظر جشن قهرمانی شما هستیم که یکسال علی‌رغم تمام مشکلات برای آن تلاش کردید و امیدواریم بتوانید دل مردم اصفهان را شاد کنید.‌

نصراصفهانی در ادامه از تلاش‌های گیتی پسند برای رسیدن به فینال لیگ برتر قدردانی کرد و خطاب به بازیکنان افزود: تک‌تک شما نمایندگان فرهنگ یک شهر با فرهنگ هستید و امیدواریم خارج از هیاهوهای دیگران بتوانید در اوج قله افتخار قرار بگیرید.

به گزارش ایمنا، دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۸ به میزبانی گیتی پسند و در سالن پیروزی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

کد خبر 429249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.