بازگشت ممنوعیت‌ها در تفرجگاه‌های تبریز

در این بسته خبری از تداوم ضدعفونی، در بوستان‌های قزوین تا رتبه سوم همدان در مسابقه نقاشی شهرداری اصفهان و مهار آتش سوزی تپه شهدای ایذه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نرم افزار ساماندهی کارگران فصلی اراک

محمد عسگری، معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: شهرداری اراک درصدد ایجاد اپلیکیشن و سایتی برای ساماندهی کارگران فصلی در شهر اراک است.

رفع ۳۰ هزار فقره سد معبر در مشهد

علیرضا صحراگرد، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ هزار فقره سد معبر در این شهر رفع شد.

تداوم ضدعفونی در بوستان‌های قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: عملیات شستشو و گندزدایی امکانات و تجهیزات پارکی و سرویس‌های بهداشتی مطابق برنامه زمانبندی شده و به صورت مستمر در سطح بوستان‌ها انجام می‌شود.

ممنوعیت اتراق و تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های تبریز

بر اساس تصمیمات گرفته شده در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز، اتراق و تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است و شهرداری باید در این مراکز اقدام به پخش پیام‌های بهداشتی کند.

امضا تفاهم نامه سه جانبه به منظور آموزش کودکان بازمانده از تحصیل

احمد میدری، معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سازمان نهضت سوادآموزی کشور تفاهم نامه‌ای مشترک با موضوع آموزش کودکان بازمانده از تحصیل امضا کردند.

مهار آتش سوزی تپه شهدای ایذه

ابراهیم اسماعیل وندی، مسؤول اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: آتش‌سوزی در تپه نور الشهدا به صورت کامل مهار شد.

همدان، رتبه سوم مسابقه نقاشی شهرداری اصفهان

آترین افشاری توانا عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان رتبه سوم مسابقه نقاشی (حقوق کودک از نگاه کودک که به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار شد را به خود اختصاص داد.

افتتاح استودیو رسانه شهر شهرداری سمنان

علی اکبر بنی اسدی، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان از افتتاح استودیو رسانه شهر شهرداری با حضور استاندار سمنان و تعدادی از مدیران شهری خبر داد.

چابک سازی شهرداری‌ها توسعه عمرانی شهری را سرعت می‌بخشد

به گفته علی شهسواری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان چابک سازی شهرداری‌ها به عنوان یک مؤسسه اقتصادی در شرایط تحریمی و کرونایی امروز می‌تواند به روند کند کنونی توسعه عمران شهری سرعت و جانی دوباره ببخشد.

ارائه دستاوردهای هوشمندسازی مشهد در اجلاس ژنو

محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد از شرکت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به نمایندگی از شهر مشهد در اجلاس جهانی ITU WSIS در تیرماه سال جاری خبر داد.

کد خبر 429240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.