سپاهان در لیگ برتر کبدی تیم داری می کند؟

رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: مذاکراتی با باشگاه سپاهان انجام شد تا این تیم در کبدی تیم داری کند، امیدوارم که سپاهان در بخش بانوان و آقایان در لیگ برتر تیم داری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس اورسجی امروز- سه شنبه -۲۷ خرداد در جلسه هم اندیشی با رئیس فدراسیون و هیئت کبدی استان اصفهان، اظهار کرد: اگر به رشته‌های ورزشی نگاه شود، پیشرفت خوبی خواهند داشت. طی جلساتی که با رئیس هیئت کبدی داشتم، متوجه ظرفیت‌های خوب استان اصفهان شدم و از هیئت کبدی اصفهان خواستم تا کبدی استان را به جایگاه اصلی خود برساند.

وی ادامه داد: فرصت مناسبی ایجاد شده و ظرفیت خوبی وجود دارد، حضور ورزشکاران کبدی اصفهان در رده سنی‌های مختلف نشان دهنده پتانسیل بالا در این استان است.

رئیس فدراسیون کبدی کشور، افزود: متوجه عملکرد و ظرفیت بالای شهبازی شدم و مطمئن هستم که ایشان می‌توانند به بهترین شکل وضعیت کبدی اصفهان را بهبود بخشند. امیدوار هستم که در تیم ملی شاهد بازیکنان بیشتری از اصفهان باشیم.

اورسجی اضافه کرد: مذاکراتی با باشگاه سپاهان انجام شد تا این تیم در کبدی تیم داری کند، امیدوارم که سپاهان در بخش بانوان و آقایان در لیگ برتر تیم داری کند، این اتفاق برای اصفهان بسیار خوشایند است.

وی ادامه داد: قول خواهم داد که اگر خانه‌های ورزشی برای کبدی اصفهان تأسیس شود تمام تجهیزات را برای هیئت فراهم آورم. برنامه‌های حمایتی خود را داریم تا بتوانیم بازیکنان اصفهان را به حقشان برسانیم.

کد خبر 429141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.