۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
سکوت؛ آخرین سنگر

توصیه وکیل سرمربی سابق تیم ملی ایران نه تنها برای مربی بلژیکی راهگشا است؛ شاید بهترین راهکار برای هوادارانی باشد که در سرما و گرما دست از حمایت‌هایشان نکشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وکیل سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به وی توصیه کرده است تا در رابطه با ایران و فوتبالش اظهار نظر نکند؛ به نظر میلیون‌ها هوادار تیم ملی فوتبال ایران کار وکیل مارک ویلموتس را حرکت صحیحی می‌دانند چرا که ویلموتس حرف‌هایش را در زمین بازی زده است!

کارنامه درخشان مارک ویلموتس و تاوان شکست‌های سنگین تیم ملی ایران در مقابل بحرین و عراق بر عهده هوادارانی است که در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ یاد گرفته بودند بازیکنان تیمشان می‌توانند جلوی پاس‌های "اینیستا" را بگیرند، به "پی که" لایی بزنند و در مقابل ستاره‌های فوتبال جهان "بازنده سر بلند" باشند!

شاید بهتر باشد مثل همیشه باز بگوییم "یادم تو را فراموش"؛ چون صحبت فایده‌ای ندارد؛ برخوردها با کارلوس کی‌روش، داستان غم انگیز برنامه تلویزیونی ۹۰ و عادل فردوسی پور، انتخاب عجیب و غریب اسکوچیچ، پول‌هایی مفتی که بخاطر اهمال کاری برخی مدیران غیر فوتبالی به جیب امثال بویان، بودیمیر و الحاجی‌گرو می‌رود. نباید فراموش کنیم که این داستان‌های غم انگیز تکراری مثل نمکی می‌ماند که بر روی زخم‌مان فوتبال ایران بپاشند.

بهترین پیشنهاد همان راه حلی است که وکیل سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به موکلش ارائه کرده است؛ آری همان "سکوت".

کد خبر 428985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.