۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
پخش فیلم مادر از شبکه نمایش

شبکه نمایش در پی درگذشت محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با پخش نسخه اصلاح شده فیلم سینمایی خاطره‌انگیز «مادر» یاد این هنرمند فقید را گرامی می‌دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه نمایش ساعت ۲۳، روز دوشنبه (۲۶ خرداد ماه)، نسخه اصلاح رنگ‌شده فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی و نویسندگی زنده‌یاد علی حاتمی و با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز را پخش می‌کند.

فیلم سینمایی "مادر" داستان پیرزنی است که در سرای سالمندان زندگی می‌کند و به خانه برمی‌گردد تا روزهای پایانی عمرش را در خانه‌اش و کنار فرزندانش که هر کدام گوشه‌ای به زندگی خود مشغولند بگذراند.

محمدعلی کشاورز، امین تارخ، فریبا فرجامی، اکبر عبدی، جمشید هاشم‌پور، اکرم محمدی و… از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

استاد کشاورز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است که از جمله آنها فیلم‌های «خشت و آینه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق کرده»، «شطرنج باد»، «کمال‌الملک»، «مردی که موش شد»، «کفش‌های میرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدین شاه اکتورسینما»، «خسوف»، «زیردرختان زیتون»، «غزال» بوده است.

محمدعلی کشاورز اوایل خرداد جاری به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون در بیمارستان بستری شد و بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد. پس از آن وی به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

وی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) و در سن نودسالگی بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت.

کد خبر 428756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.