۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
آسفالت محلات حاشیه‌ای دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از آسفالت مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری از اجرای عملیات روکش آسفالت در محلات کم برخوردار در بافت فرسوده دوگنبدان خبر داد و با بیان اینکه ساکنان محلات کم برخوردار شهر دوگنبدان مسیر دسترسی مناسبی برای تردد و عبور و مرور نداشتند، اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر و ایجاد عدالت اجتماعی تپه محله رادک دوگنبدان از محل اعتبارات باز آفرینی شهری آسفالت شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان گفت: در سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنان این مناطق، مشکلات عدیده‌ایی مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد کرد.

شهردار دوگنبدان با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر دوگنبدان تصریح کرد: اولویت شهرداری در سال جاری در بخش آسفالت، توجه به محلات کمتر توسعه یافته و حاشیه‌ای است.

ظفری اضافه کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه معابر و کوچه‌های محلات بافت فرسوده دوگنبدان به دلیل داشتن شیب تند و کم عرض و باریک بودن، تردد ماشین آلات راهسازی در این معابر بسیار سخت بود، عنوان کرد: بر اساس آنچه که به ساکنان این محلات کم برخوردار وعده داده شده بود و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده محله سادات حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم کوچه‌های وصال ۳،۷،۸،۹،۱۰، و۱۱ و تپه رادک دوگنبدان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری صورت گرفت.

شهردار دوگنبدان تاکید کرد: برخی از محلات شهر دوگنبدان بیش از ۴۰ سال است که آسفالت نشده است.

ظفری با تاکید بر اینکه آسفالت معابر شهر دو گنبدان با بالاترین کیفیت انجام می‌شود، افزود: مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت با کیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.

منبع: فارس

کد خبر 428708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.