رسیدگی به هیچ پرونده‌ای در نظام پزشکی موفقیت‌آمیز نبوده است

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم هیئت مستقلی با حضور بازرسی استانداری، مقامات قضائی یا دیگر نهادهای مرتبط برای بررسی حوزه درمان کودکان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی امروز-یکشنبه ۲۵ خرداد- در جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: بنا بر سوگندی که در روز نخست حضور در شورای شهر یاد کردم، وظیفه خود می‌دانم در جایگاه نماینده مردم اصفهان، علاوه بر تقدیر از زحمات و تعهد کادر درمان در دوران شیوع کرونا، ساختار و فرایندهای معیوب درمان در حوزه کودکان را ذکر کنم.

وی افزود: در این رابطه گاهی اوقات فجایعی را می‌بینیم که دردآور بوده و ممکن است برای شهروندان و مهمانان اصفهان از سایر شهرها رقم بخورد، بنابراین اعتراض به عملکرد کادر درمان بیمارستان امام حسین (ع) صدای من نیست بلکه صدای شماری از مردم است زیرا نوه من عزیزتر از همه کودکانی که در این بیمارستان آسیب دیده‌اند نیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سیستم پاسخگویی درباره اصلاح فرآیندها موضع گرفته و صداهای معترض در این سیستم محکوم می‌شود، تصریح کرد: رسیدگی به هیچ پرونده‌ای در نظام پزشکی به‌ویژه آن دسته‌ای که بیمارستان امام حسین (ع) درخصوص آن متهم شده، موفقیت‌آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: مصیبتی که اخیراً تجربه کردم باعث شد موارد بسیاری از شکایت‌ها و گله‌مندی مردم را در خصوص این بیمارستان شاهد باشم که از استاندار اصفهان درخواست می‌کنم هیئت مستقلی با حضور بازرسی استانداری، مقامات قضائی یا دیگر نهادهای مرتبط برای بررسی حوزه درمان کودکان تشکیل شود.

رخ دادن برخی مسائل اجتناب ناپذیر است

استاندار اصفهان نیز در پاسخ به این اظهارات عضو شورای شهر با استقبال از ورود شورای شهر به تمام ابعاد شهر، گفت: از فرصت حضور در شورای شهر استفاده کرده و خود را شریک غم آقای محمدی می‌دانم اما به لحاظ اینکه بگویم نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نبوده‌ام، اکنون اطلاعات مکتوبی درباره فوت کارن در اختیار دارم که اگر تمایل داشتید می‌توانم گزارش‌های موجود را در اختیار این عضو یا رئیس شورای شهر قرار دهم.

عباس رضایی پیشنهاد تشکیل یک هیئت برای بررسی بیمارستان امام حسین (ع) مطرح شد را اقدامی عملی دانست و افزود: اصفهان را شهری مقاوم و امن در برابر انواع آسیب‌ها و مخاطرات می‌دانم اما باید این مسئله بیشتر شکافته شود که فارغ از موضوع کارن، رخ دادن برخی مسائل اجتناب ناپذیر است.

کد خبر 428682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.