سردار اشتری: حریق برخی جنگل‌ها عمدی است/ متهمان دستگیر شدند

فرمانده ناجا با اعلام عمدی بودن برخی از حریق‌های رخ داده در جنگل‌ها و فضاهای سبز از شناسایی و دستگیری چندین نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی ناجا برگزار شد، در خصوص الکترونیکی شدن خدمات پلیس اظهار کرد: بحث الکترونیکی کردن خدمات و هوشمند سازی ارائه خدمات در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و ما در پلیس راهور ناجا هم گام‌های خوبی در این مورد برداشته‌ایم.

وی ادامه داد: قطعاً هرچقدر که خدمات ما از طریق سامانه‌های الکترونیکی باشد دقت ما هم رو به افزایش خواهد رفت. در همین راستا نیز از روزهای آینده به صورت آزمایشی نقل و انتقال خودرو در شرق و غرب تهران به صورت الکترونیک انجام می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بخش‌های مختلف این خدمات را ارائه دهیم.

به گفته فرمانده ناجا طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، ارتقای خدمات الکترونیک می‌تواند منجر به کاهش ۸۵ درصدی مراجعات حضور به پلیس شود که این امر هم به نفع مردم خواهد بود و هم از حجم کار پرسنل ناجا کم خواهد کرد.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسشی در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها نیز گفت: نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی هم صورت گرفت. در مورد حریق‌ها هم بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضی هم عمدی هم بود که در این خصوص تعدادی شناسایی و دستگیر شدند و ان‌شاالله نتایج اقدامات به مردم اعلام می‌شود.

وی در مورد ورود پلیس به بازار مسکن نیز گفت: وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که با مفاسد اقتصادی برخورد کند و در جایی که ما متوجه آسیبی شویم اگر فسادی را ببینیم حتماً با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد خواهد شد. چند کیس بزرگ هم داریم که در حال رسیدگی است و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ اشتری در مورد سفرهای مردم نیز اظهار کرد: مردم به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته باشند و بدانند این موضوعات و مصوبات برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان هست. مردم توجه کنند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس وبا رعایت مسائل ترافیکی و قانون شاهد کاهش جانباختگان هم باشیم.

کد خبر 428637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.