دلیل لغو سفر بیرانوند به بلژیک چه بود؟

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت نتوانست سفر خود به سمت بلژیک را آغاز کند.

به گزارش ایمنا، علیرضا بیرانوند قرار بود ساعت ۵ بامداد امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی قطر و سپس بلژیک شود. او همه کارهای مربوط به شروع سفر خود را انجام داده بود تا برای پشت سر گذاشتن تست‌های فنی خود مهیا شود، اما یک اتفاق عجیب، مانع از پرواز علیرضا شد.

دلیل این امر، وضع پروتکل‌های اتحادیه اروپا برای جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا قانونی وضع کرده‌اند که طبق آن نمی‌توانند مسافرانی از کشورهای دیگر را پذیرش کنند مگر آنکه یا مسافر مورد اشاره تابعیت یکی از کشورهای اروپایی را داشته و یا شهروند و سیتیزن یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
از آنجا که بیرانوند هیچیک از این شرایط را نداشت، از طریق نماینده دفتر هواپیمایی که میزبان سفر بود، به او اعلام کردند اگر به قطر برود هم نمی‌تواند مسیر سفر به بلژیک را طی کند و از این رو، برای شروع سفر خود مجوز لازم را دریافت نکرد و به خانه بازگشت.

روز گذشته وقتی بیرانوند به محل فدراسیون فوتبال رفته بود تا لوح نقره‌ای اهدایی از سوی کنفدراسیون فوتبال را دریافت کند، خبرنگاران به او هشدار دادند که احتمالاً راه سفر به اروپا برای او بسته است، اما این بازیکن، با زبان طنز گفت: «اگر این طور است، مالک باشگاه آنتورپ باید برای انتقال من، یک جت اختصاصی به خرم‌آباد بفرستد!»، ولی خودش گرفتار این موضوع شد.

این بازیکن باید منتظر اعلام بعدی باشگاه بلژیکی باشد اما بعید به نظر می‌رسد طی یک هفته آینده، مشکل حل شود.

منبع: میزان

کد خبر 428632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.