زخم کهنه؛ مدیران بی مسئولیت

پرداخت نکردن مطالبات بازیکن بی کیفیت پیشین باشگاه استقلال حالا چون زخمی کهنه دهان باز کرده است و در صورت واریز نشدن این بدهی طی هفته‌های آتی درد دیگری به مجموعه دردهای هواداران استقلال اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ بویان ناژدنوف مقدونیه ای دیماه ۹۶ طی قراردادی یک سال و نیمه به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست؛ افتادن از میله بارفیکس در تست پزشکی مطمئناً یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های مصدومیت بازیکنان فوتبال ایران است که استقلالی‌ها بعد از جذب این بازیکن جدید به آن دچار شدند.

بویان بعد از دو ماه حضور در ایران برابر نفت تهران ۶۰ دقیقه به میدان رفت و البته نمایش او به شکلی بود که منتقدان و موافقان انتقال این بازیکن تغییر موضع ندادند تا همچنان ابهام‌ها درباره این بازیکن وجود داشته باشد. بویان همزمان با تیام به جمع آبی پوشان پیوست، اما به نظر حضور وی در این تیم بیشتر جنبه پر کردن لیست را داشت تا اینکه قرار باشد از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده شود و او بتواند باری از روی دوش آبی‌ها بردارد.

این هافبک مقدونیه ای که قراردادی یک سال و نیمه با استقلالی‌ها داشت، با پایان لیگ هفدهم از جمع آبی‌های تهرانی جدا شد و مطالبات این بازیکن نیز مانند بسیاری از خارجی‌های دیگر استقلال برای این تیم دردسرساز شد. بازیکنی که در لیگ هفدهم تنها چند دقیقه برای استقلال بازی کرد حالا توانسته استقلال را به پرداخت ۳۱۰ هزار دلار محکوم کند.

استقلال تا دوشنبه هفته آینده فرصت دارد تا ۳۱۰ هزار دلار پول بویان و ۶۰۰ هزار دلار پول وینفرد شفر را پرداخت کند و در غیر اینصورت آبی‌ها ممکن است از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوند، کسر امتیاز سراغ این تیم بیاید و یا حتی با حکم فیفا به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

داستان تکراری

حالا سوال اینجاست چگونه مدیران وقت استقلال اجازه داده اند که برای بازیکنی که قرار بود چند ماهی به عنوان مسافر در ایران حضور داشته باشد پرونده‌ای قطور به ارزش ۳۱۰ هزار دلار شکل بگیرد.

چرا باید امثال شفر به ایران بیایند و بازیکنان بی کیفیتی مثل بویان، الحاجی گرو و ایسما در باشگاهی مثل استقلال جذب شوند و فقط ایجاد هزینه کنند؟ درست است که جذب بازیکن حق طبیعی سرمربی است، اما این هنر مدیریت باشگاه است که بتواند این موضوع را به صورت تعاملی با سرمربی تیمش حل و اجازه جذب هر بازیکنی را به کادر فنی ندهد.

هواداران استقلال و پرسپولیس تا کی باید شاهد ریخته شدن پول باشگاهایشان آن هم مثل علف خرس به پای امثال بویان، الحاجی گرو و بودیمیر باشند؟ اینها محصول مدیریت افرادی است که امروز بدون اینکه پاسخگو باشند، در بخش‌های دیگری مشغول کار شده‌اند و تنها نگرانی آن برای هواداران میلیونی سرخابی‌ها باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال در بحران؛ خطر محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالات و کسر امتیاز

کد خبر 428549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.