حضور عناصر پ. ک. ک در داخل ایران کذب است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای یک مقام ترکیه مبنی بر حضور عناصر پ. ک. ک در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران، این ادعا را غیر مسئولانه و بی اساس دانسته و آن را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سردار محمد پاکپور گفت: سپاه با اقتدار، عزت و اشراف دقیق و همه جانبه، امنیت و تسلط لازم را در مرزها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به وضعیت مرزهای ایران و ترکیه افزود: در مرزهای مشترک تعاملات بسیار خوب و مفیدی میان نیروهای مسلح دو کشور وجود دارد. لذا انتظار می‌رود مقامات کشور دوست و همسایه ترکیه، قبل از هرگونه اظهار نظر رسانه‌ای درباره رخدادهای مرزی، پس از حصول اطمینان از صحت واقعه از کانال‌های رسمی با جمهوری اسلامی ایران ارتباط برقرار کرده و برابر ساز و کارهای پیش بینی شده این گونه مسائل را دنبال کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه بر اساس مأموریت خود به عنوان مسؤول امنیت شمال غرب کشور با نیروهای تحت کنترل اعم از مرزبانی و واحدهای عملیات نیروی زمینی سپاه با اقتدار و آمادگی کامل در مرز حضور فعال داشته و با اشراف دقیق و مستمر بر منطقه، تسلط لازم مرزی را ایجاد کرده است.

پاکپور حضور عناصر تروریستی در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران از خطوط قرمز دانست و تصریح کرد: این موضوع برای ما قابل درک است که عملیات‌های اخیر گروهک‌ها در داخل خاک ترکیه موجب ایجاد فشار بر روی مسئولان آن کشور شده و آنها را مجبور به طرح چنین ادعایی کرده است.

کد خبر 428520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.