اکران فیلم نولان با دو هفته تاخیر

فیلم تنت، آخرین ساخته کریستوفر نولان که طبق برنامه قرار بود از این هفته اکران شود، بالاخره تسلیم تعطیلی سینماها و کرونا شد و دو هفته دیرتر از برنامه قبلی روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، "تنت" جدیدترین ساخته کریستوفر نولان تنها امید سینمای جهان برای بازیابی خود پس از بحران کرونا بود. این فیلم که تریلر آن انتظارات مخاطب را بسیار بالا برده، طبق اعلام قبلی قرار بود از اواسط ماه جولای روی پرده سینماها برود؛ اما اکنون پخش کننده آن یعنی شرکت وارنر بروس اعلام کرده که تنت از اواخر جولای اکران می‌شود.

سازندگان این فیلم انتظار داشتند که تا تاریخ اصلی اکران، سالن‌های نمایش در آمریکا و دیگر نقاط جهان بازگشایی شود، اما این اتفاق به صورت بسیار محدود رخ داد و به همین دلیل تصمیم به تعویق دو هفته‌ای تاریخ اکران گرفتند.

رئیس وارنر بروس در این رابطه گفته است: "در این فضای پیچیده که شرایط به سرعت تغییر می‌کند، تلاش می‌کنیم تا تنت نولان را تا پایان ماه جولای روی پرده سینماها ببریم".

تاریخ قبلی اکران تنت یعنی ۱۷ جولای، همزمان با سالگرد دهمین سال اکران شاهکار دیگر نولان یعنی "تلقین" (inception) بود. شاید همین مساله باعث شد که سازندگان و پخش کنندگان این فیلم اصرار زیادی برای اکران تنت در تاریخ قبلی داشته باشند.

نولان یکی از طرفداران تماشای فیلم بر پرده بزرگ سینماست و امیدوار است که "تنت" بتواند پس از تعطیلی چند ماهه سینماها، مخاطبان را به سالن‌های نمایش بازگرداند.

به غیر از "تنت"، کمپانی وارنر بروس اعلام کرد که فیلم "زن شگفت‌انگیز" نیز با دو ماه تأخیر نسبت به تاریخی که قبلاً اعلام شده بود به سینماها می‌آید. بدین ترتیب این اثر ابرقهرمانی به جای ماه آگوست در اکتبر اکران خواهد شد.

آخرین وضعیت اکران فیلم‌های مورد انتظار در هالیوود به این شرح است:

کد خبر 428403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.