دلتنگی ستاره ملی پوش فوتبال ایران برای عادل فردوسی‌پور + فیلم

امید ابراهیمی هافبک خوش نقش و ملی فوتبال ایران که به تازگی از یوپن بلژیک کنار گذاشته شده است، برای عادل فردوسی ابزار دلتنگی کرد.

دلتنگی ستاره ملی پوش فوتبال ایران برای عادل فردوسی‌پور + فیلم

امید ابراهیمی هافبک خوش نقش و ملی فوتبال ایران که به تازگی از یوپن بلژیک کنار گذاشته شده است، برای عادل فردوسی ابزار دلتنگی کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته - پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه - امید ابراهیمی هافبک سابق سپاهان و استقلال در یک ارتباط اینترنتی مهمان برنامه فوتبال ۱۲۰ عادل فردوسی‌پور بود.

ابراهیمی که به تازگی با اتمام قردادش از پوپن بلژیک کنار گذاشته شده است، شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال ۱۲۰، از طریق ارتباط اینترنتی، راجع به مسائل مختلف صحبت کرد و به سوالات حمید محمدی مجری این برنامه پاسخ داد.

اما در بخشی از این مصاحبه، این هافبک خوش نقش، قبل از پاسخ دادن به سوال مجری، از فرصت استفاده می‌کند با اسم بردن از عادل فردوسی پور چهره محبوب و ماندگار رسانه ملی، برای غیبت او ابراز ناراحتی و دلتنگی می‌کند.

ابراهیمی گفت: من مطمئنم همه مردم مثل خود من دلشان برای صدای آقای فردوسی پور خیلی تنگ شده است. من خودم صدای عادل را که بازی ایران و مراکش را گزارش کرده بود، گوش می‌کردم، و واقعاً حسرت بزرگی روی دلم ماند.

ابراهیمی ادامه داد: واقعاً دل همه ما برای عادل فردوسی‌پور تنگ شده و امیدوارم همه دعا کنیم تا ایشان برگردد به جایگاه واقعی‌اش، و از استعداد ناب عادل استفاده کنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر او را در تلویزیون ببینیم.

کد خبر 428302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.