بیغم: آماده هستیم تا بازی خوبی در فینال به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امیدوارم بازی قشنگی شود و در حد و اندازه فینال لیگ برتر فوتسال باشد. بازی اول در خانه ما است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

حمید بیغم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط فعلی تیم گیتی‌پسند و بازیکنانش، اظهار کرد: ما از ۷ خرداد که تمرینات خود را آغاز کردیم به صورت مستمر تمرینات را پیگیری کرده‌ایم و خدا را شکر مشکل خاصی نداشتیم. فقط محمدرضا سنگ سفیدی مقداری با مصدومیت رو به رو بود که وی هم چند روزی است با تیم تمرین می‌کند و مشکل خاصی ندارد. شرایط خوبی داریم و آماده هستیم تا بازی خوبی در فینال به نمایش بگذاریم.

وی در رابطه با افراد مصدوم و محروم برای نخستین بازی فینال لیگ برتر، افزود: متأسفانه علی اصغر حسن زاده به دلیل سه کارت بودن محروم است و مصدوم نداریم.

بیغم در ارتباط با شرایط بازیکنان برزیلی گیتی پسند، ادامه داد: الکس فالکون دروازه‌بان تمرینات خود را داشته است و شرایط خوبی دارد. والکس نیز حدود چهار جلسه در تمرین است که با ما انجام می‌دهد و هر روز بهتر از دیروز می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی از دیدار فینال، خاطرنشان کرد: هردو تیم بزرگ هستند و مدتی از توپ و سالن دور بوده‌اند. امیدوارم بازی قشنگی شود و در حد و اندازه فینال لیگ برتر فوتسال باشد. بازی اول در خانه ما است و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.

کد خبر 428208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.