۲۰۰ مددکار اجتماعی برای مشاوره رایگان در بحران کرونا اعلام آمادگی کردند

مسئول انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان اصفهان با اشاره به اعلام آمادگی ۲۰۰ مددکار برای مشارکت در سامانه مشاوره رایگان پیرامون کرونا گفت: این سامانه با ۲۴ مشاور از اسفندماه سال گذشته آغاز به‌کار کرد و همچنان فعال است.

به گزارش ایمنا، بتول امین‌جعفری درباره راه‌اندازی سامانه مشاوره رایگان پیرامون کرونا اظهار کرد: اواخر اسفندماه سال گذشته ایده راه‌اندازی سامانه مشاوره ۲۴ ساعته رایگان تلفنی کرونا را به سازمان بهزیستی و همزمان به شهرداری و شورای شهر اصفهان ارائه دادیم که خوشبختانه مورد استقبال رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر واقع و زیرساخت‌های آن توسط مدیریت شهری فراهم شد.

وی افزود: پس از راه‌اندازی خط تلفن مشاوره رایگان ۱۳۷ فراخوانی منتشر کردیم که در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۲۰۰ مددکار اجتماعی و مشاور برای مشارکت رایگان در این طرح اعلام آمادگی کردند و این سامانه با ۲۴ مشاور و به صورت ۲۴ ساعته راه‌اندازی شد.

این مددکار اجتماعی ادامه داد: این مشاوران به جز مباحث مربوط به بیماری کرونا درباره مسائلی مانند ازدواج و تعارضاتی که در خانواده‌ها به وجود آمده بود نیز به شهروندان مشاوره دادند و خوشبختانه علاوه بر اصفهان تماس‌هایی از هم‌وطنان سراسر کشور نیز داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه همچنان فعال است و افرد می‌توانند با شماره‌هایی که در پوستر سامانه در سایت esfahanfarhang.ir وجود دارد و یا با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند.

کد خبر 428099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.