جدالی که با پیوستن سانه به بایرن شروع خواهد شد

وینگر فرانسوی بایرن مونیخ اطمینان دارد که با وجود پیوستن سانه به این تیم، وی می‌تواند برای حفظ جایگاه خودش در تیم بجنگد و سانه را مغلوب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کینگزلی کومان از بازیکنان مستعد تیم بایرن مونیخ است که احتمالاً پس از پیوستن لروی سانه به این تیم، ممکن است جایگاه خود در ترکیب اصلی باواریایی‌ها را از دست بدهد.

مذاکرات میان دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی به مرحله پیشرفته ای رسیده ولی هنوز توافق جامعی حاصل نشده است. به نظر می‌رسد که مبلغ نهایی برای عقد قرارداد ۶۰ میلیون یورو خواهد بود.

پس از پیوستن احتمالی لروی سانه به بایرن، جایگاه کومان در ترکیب اصلی هانسی فلیک به خطر می‌افتد. با وجود این کومان اطمینان دارد که علی رغم پیوستن سانه به این تیم، وی جایگاه خودش را از دست نخواهد داد.

وی در این رابطه خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که با پیوستن سانه به تیم جایگاه من به خطر بیفتد. تنها حالتی که ممکن است من از تیم کنار گذاشته شوم این است که باشگاه اعلام کند که دیگر به من نیازی ندارد. من با وجود ستاره‌هایی مثل روبن و ریبری توانستم در بایرن جایگاه خوبی پیدا کنم با اینکه سن و سال کمی داشتم، پس گمان می‌کنم که با پیوستن سانه به تیم نیز مشکلی برای من به وجود نیاید.

کد خبر 428095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.