شهروندان از حضور در آرامستان‌های بندرعباس خودداری کنند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: از شهروندان درخواست داریم به دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و سلامتی از حضور در آرامستان بهشت زهرای بندرعباس خودداری کنند.

علیرضا بهمن‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه تجمعات انسانی یکی از اصلی‌ترین بسترهای شیوع ویروس خطرناک کرونا به شمار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامت خود، اطرافیان و سایر همشهریان از تجمع در آرامستان بندرعباس در زمان دفن اموات و زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پرسنل آرامستان بندرعباس به صورت فشرده در حال خدمتگزاری هستند، افزود: غسل و دفن اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان این سازمان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون به صورت ۲۴ ساعته با وجود حجم بالای کار فعال هستند از شهروندان تقاضا داریم به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تا اطلاع بعدی از حضور و برگزاری مراسم در بهشت زهرا (س) خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حضور در بهشت زهرا (س) برای برگزاری مراسم تشییع و دفن متوفیان اجتناب ناپذیر است، گفت: به غیر از حضور همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی بستگان درجه یک، تجمع سایر افراد در مراسم تشییع و دفن غیر ضروری و خطرناک است.

بهمن‌نژاد خاطرنشان کرد: تمام معابر و سطح بهشت زهرا (س) توسط تیم گندزدایی سازمان به صورت مداوم ضد عفونی شده و کارکنان این سازمان برای رعایت نکات بهداشتی و سلامتی آموزش دیده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با قدردانی از مردم بندرعباس جهت مشارکت در مقابله با ویروس خطرناک کرونا، گفت: با توجه به افزایش آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ابتلای افراد به بیماری کرونا، شهروندان برای جلوگیری از گسترش این ویروس از حضور و تجمع در آرامستان بندرعباس خودداری کنند.

کد خبر 428028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.