اتصال ۱۰۰۰ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات

برای تحقق شعار "دسترسی همگانی" روز شنبه بیش از یک هزار روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی وصل می‌شوند.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی گفت: ۱۰۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات با همکاری ایرانسل متصل شدند.

آذری جهرمی پیشتر در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «۱۰۳۴ روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، هر چه بیشتر محقق گردد.» روز شنبه آئین «بهره‌برداری از توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل» با حضور وزیر ارتباطات و به میزبانی شرکت ایرانسل برگزار می‌شود.

در این مراسم در مجموع ۱۰۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص خواهند داد. بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.

کد خبر 428025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.