فناوری شارژ بی سیم به خانواده گلکسی A می‌آید

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی، فناوری شارژ بی سیم را به خانواده گلکسی A بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از آنجایی که گوشی‌های خانواده گلکسی A سامسونگ علاوه بر ارائه مشخصات فنی مناسب، طراحی و قیمت قابل قبولی دارد، جزو گوشی‌های محبوب به شمار می‌رود. بر اساس گزارشی که Sammobile به نقل از رسانه‌های کره‌ای مطرح کرده است، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های گلکسی سری A را به ماژول شارژ بی سیم مجهز کند. این فناوری در پرچمدارهای سری گلکسی S و نوت استفاده می‌شود که به مراتب قیمت بالاتری دارند. احتمالاً سامسونگ به زودی قابلیت شارژ بی سیم را به مدل جدید گوشی‌های سری گلکسی A50 و گلکسی A70 اضافه می‌کند.

به دلیل اینکه تقاضا برای خرید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به شدت کاهش یافته است، این شرکت مجبور شده است با اضافه کردن قابلیت‌های پیشرفته به گوشی‌های میان رده، توجه کاربران را به تولیدات خود جلب کند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهد. شرکت سامسونگ تمایل دارد با سه تامین کننده ماژول شارژ بی سیم به نام "Chemtronics"، "Hansol Technics" و "Amotech" مذاکره کند.

این شرکت‌ها قبلاً کارایی خود را در سری گلکسی S20 ثابت کرده و به نظر می‌رسد Hansol تامین قطعات برای نخستین سری گلکسی A را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت به مدت دو ماه تامین کننده اصلی این قطعات خواهد بود و سپس دو شرکت دیگر نیز به آن اضافه خواهند شد. یکی از مشکلات اصلی شارژهای بی سیم، توان پایین و اتلاف انرژی باتری است که انتظار می‌رود شرکت سامسونگ راه حلی برای رفع این مشکل ارائه دهد. به احتمال بسیار زیاد قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با قیمت آن در سال جاری افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 427944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.