تمام تلاش خود را برای برگزاری لیگ تنیس انجام می‌دهیم/ برای موفقیت تنیس برنامه داریم

رئیس فدراسیون تنیس گفت: سعی داریم با همانگی ستاد مقابله با شیوع کرونا لیگ برتر را در سال جاری راه اندازی کنیم که در آن چالش‌های خاصی وجود دارد.

داوود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم ملی تنیس، اظهار کرد: در اولین فرصت کمیته فنی تشکیل خواهم داد کهزدر خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کند، اما تصمیم نهایی و مسئولیت آن با من است.

وی با بیان اینکه باید تمام امکانات را ارزیابی کنم، خاطر نشان کرد: باید سر فرصت تمام امکاناتی که در کشور وجود دارد را ببینم تا با همکاری مجموعه‌ها بتوانیم از تمام امکانات سخت افزاری کشور استفاده کنیم و بهترین شرایط را برای فدراسیون و بازیکنان مهیا کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس در خصوص جذب حامی مالی، تصریح کرد: پیگیر هستیم به جز اعتبارات دولتی که از وزارت ورزش دریافت می‌کنیم، منابع مالی دیگری هم جذب کنیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که چرا ایران در تنیس موفقیت چشمگیری نداشته است؟ گفت: همه تلاش کردند که تنیس ایران موفق باشد، اما شرایطی وجود داشته که مانع از رخ دادن این اتفاق شده است. با توجه به تجربیات گذشتگان یک برنامه استراتژیک چهار ساله برای رسیدن به این هدف آماده کردم که امیدوارم محقق شود.

وی ادامه داد: با تلاش و همدلی همه اعضای خانواده تنیس شاهد روزهای خوبی در این رشته خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه برای برگزار شدن لیگ تلاش می کنیم، اظهار کرد: سعی داریم با هماهنگی ستاد مقابله با شیوع کرونا لیگ برتر را در سال جاری راه اندازی کنیم که در آن چالش‌های خاصی وجود دارد.

عزیزی در رابطه با بدهی‌های فدراسیون تنیس، خاطر نشان کرد: فدراسیون تنیس به شرکت توسعه، سازمان مالیاتی و اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی دارد که بخش کمی از آن را پرداخت کردیم، اما پخش عمده‌ای از آن باقی مانده است.

کد خبر 427909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.