جوهری: برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی اعلام آمادگی کرده‌ایم

رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای گفت: برای میزبانی مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا و جهانی به فدراسیون جهانی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

به گزارش ایمنا، مجتبی جوهری در خصوص آغاز به کار زورخانه‌ها با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه ورزش زورخانه‌ای از آن دسته ورزش‌هایی بود که اجازه بازگشایی گرفت. از آنجایی که بعضی استان‌ها وضعیت سفید دارند، فعالیت در آن استان‌ها به طور کلی آزاد شده است، وضعیت زرد بایدش بررسی شود و اعلام شود و در وضعیت قرمز به ندرت و با هماهنگی اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی در رابطه با فعالیت‌های مجازی این فدراسیون در تعطیلات، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده برای نخستین مرتبه شورای جوانان ما ابتکار بسیاری به خرج دادند و به صورت مجازی برنامه‌ای در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار کرد. خوشبختانه با وجود عدم اطلاع رسانی کافی ۱۱ استان در طرح مجازی شرکت کردند و بیش از ۶۰ نفر در این مسابقات حضور داشتند.

جوهری در ارتباط با برنامه‌های پیش رو فدراسیون، ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا تقویم امسال ما دچار مشکلاتی شد، اما برای مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا و جهانی به فدراسیون جهانی اعلام آمادگی برای گرفتن میزبانی کرده‌ایم. مسابقات بین‌المللی دیگری نیز وجود دارد که اگر برگزار شود، در آن‌ها حاضر خواهیم شد.

وی در رابطه با برنامه‌های فدراسیون برای کشتی پهلوانی افزود: مسابقات کشتی پهلوانی در تقویم ما برای نیمه دوم سال وجود دارد و اگر بیماری کرونا ریشه کن شود مسابقات باشگاهی برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 427841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.